Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Vi har ingen aning om vilken nation föraren kommer från. Olika uträkningar har visat att det sannolikt inte är Sverige, köper det. Andra uträkningar har visat att han sannolikt är muslim, köper inte det lika mycket, men ser inte heller att det spelar någon roll. För faktum är, vi vet inte om han är muslim, kristen, jude eller buddist. Vi vet inte ens om han har en religion.
Och alldeles oavsett om vi inte vet det, så vet vi inte heller om det spelar någon roll. Jag är från Sverige, har bott här hela livet, har flera generationer bakåt som bott i Sverige, förutom på min farfars sida, de jävlarna kom från Norge. Jag själv hade med glädje kastat av henne, för hon var inte tillräckligt klädd. Jag ser det också som ett problem med folk som inte orkar skyla sig, jag bor inte i något jävla nudistland, jag tycker inte att svensk=nudist. Och hittills är det inte heller någon som lyckats komma en meter närmare att övertyga mig om att alla svenskar är nudister.
Hade hon varit sprillans naken hade inte jag heller släppt på henne. Men har man shorts och bikinibehå på sig så stör hon ingen. Så länge hon inte är klädd så det rubriceras förargelseväckande beteende, så har hon rätt att åka buss. Däremot har hon inte rätt att gå in i vilken restaurang hon vill, eftersom krögaren kan ha klädkod.
Möjligen hade du kastat av henne, men det har du inte rätt till. Hoppas du inte arbetar inom ett serviceyrke.