Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Rocky är även tidigare dömd för narkotika relaterade brott, bland annat arbetat som knarklangare på olika härbärgen osv.
SSedan så säger FUP:en något annat, de skröt mellan varandra om våldet.
Bägge sidor är skit, bästa möjliga resultat hade varit om bägge sidor hade blivit straffade.
Jaja, Biggie Smalls langa knark för att supporta sin dotter, han förtjänade inte o dö för det eller hur? Ser du hur jag vände på det där lite snyggt?
Mja, att båda var skit o skit vet jag inte, just denna dag var väl Mustafa kanske mest skit. Hetsig som tusan. Obehagligt. Hade du sett en liknande snubbe i USA hade du blivit skjuten för mindre.
Sure, Rocky gjorde som Rocky Balboa o slogs o bli straffad haha låter i överkant men sure han ska ha böter men inte sitta i häkte i en månad i ett främmande land o det krävs absolut inte 500 sidor förundersökningsprotokoll, speciellt inte med tanke på att han basically själv tog kontakt med polis han försökte inte rymma lol allt detta har avhandlats väldigt osmidig, antagligen för att folk försöker rätta sig efter Mustafa... Känns det som. Jag vet inte. Vad tror du?