2019-07-28, 16:54
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Det verkar vara exakt vad som hänt inne på Max. ”Livvakten” lyfte BO i strypgrepp och puttade honom utan synbar provokation.
Detta finns det vittnen och övervakningskamera på. De här rapparna med entourage beter sig som kvalificerade rövhattar.
Varför ljuger du? För det första har ingenting hänt inne på Max. För det andra syns en väldigt synbar provokation utanför Max på övervakningskamerorna.
Citera
2019-07-28, 16:54
Medlem
DrSynkops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissbogen5
Ni som har twitter eller kontakter med amerikansk media, kan ni sprida att Löfven ljög när han sa att regeringen inte kan påverka rättegången?
(FB) Varför ljuger/mörkar svensk media om att regeringen kan frige ASAP Rocky enligt lag?

Varför? Är du en landsförrädare? Även om du tror att du bara vill pissa på Svetsaren, så bajsar du på hela Sverige. Var lojal mot ditt land, annars kan du vara så snäll att upphöra tillhöra denna nationen...
Citera
2019-07-28, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSynkop
Varför? Är du en landsförrädare? Även om du tror att du bara vill pissa på Svetsaren, så bajsar du på hela Sverige. Var lojal mot ditt land, annars kan du vara så snäll att upphöra tillhöra denna nationen...

Om man måste vara landsförrädare för att inte vara folkförrädare är det nog rätt, det är svenskarna som ska försvaras i första hand.
Citera
2019-07-28, 17:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Rocky-familjen -
"Vi vill inte slåss. Vi vill inte åka i finkan."
"Kan du be han gå så vi slipper skada honom?"

Mustafas polare -
Han var så arg att fastän jag bad han gå så var insisterade han på att fortsätta dryga sig med de, och följde efter gång på gång.

Mustafa och alla hans svenska rövslickare eller vänner eller usa-hatare eller vad vi ska kalla de -
Mustafa var rädd, jätterädd, det var jättejobbigt o läskigt och jag gjorde inget helt oprovocerat blev jag utsatt för övervåld jättelänge.

Tycker förövrigt det är kul hur svenskar skriver på Twitter att Mustafa faktiskt fick hörlurarna av en vän som om det gjorde saken bättre, snarare värre för varför ska du slå sönder en gåva för liksom bara för att du inte kan hantera ditt humör? Smh

Rocky är även tidigare dömd för narkotika relaterade brott, bland annat arbetat som knarklangare på olika härbärgen osv.

SSedan så säger FUP:en något annat, de skröt mellan varandra om våldet.

Bägge sidor är skit, bästa möjliga resultat hade varit om bägge sidor hade blivit straffade.
Citera
2019-07-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonitaPietila
Jesus vad dumt detta är. Du hävdar alltså på fullt allvar att Sveriges regering, domstolar, åklagarväsende och polis ingått en konspiration för att naila din och Assefa communications klient? Kamma håret och gå och lägg dig, grovsopa.

Vi vet att polisledningen har gett direktiv om att polisen ska mörka att brott begås av flyktingar eftersom det enligt dem ökar rasismen och stödet för SD, vilket är ett direkt hot mot regeringens makt. Att mörka flyktingars brottslighet är alltså ett medel för att behålla den politiska makten.
Citera
2019-07-28, 17:07
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Tweets av @AdvokatEmma o hennes retweets eller svar osv, det eskalerar.

Svårt o förklara om du inte e haj på Twitter men ja, skrolla i hennes flöde där så ser du en massa partisk rappakalja-propaganda.

Ok. Tack. Jag har svårt att förhålla mig till alla tokigheter. Det är inte första gången hjärntvättade hjon agerar låtsat styrda av ideologi, på kontrakurs mot förnuft. Ty den enda egentliga ideologin är penningen.

Ofta påstås det att man inte vet om man ska skratta eller gråta när man läser sådant. Min lösning är snarare dricka sprit eller gråta. Och det är ju båda givetvis kassa lösningar.

Som sagt håller jag den här s.k. asyladvokaten Emma Persson på samma nivå som en lydig tjänsteman i det byråkratiserade Nazityskland. Om något, är det värre att hon försöker dölja sin girighet med att vara "god". Någon som babblar vitt och brett, men bara är ute efter egen snöd vinning.
Senast redigerad av Prora 2019-07-28 kl. 17:10.
Citera
2019-07-28, 17:09
Medlem
Jag tror inte vi får se den här J afghanen på länge. Förhoppningsvis har han lämnat Sverige för gott.

Trump har däremot förvärrat läget för ASAP Rocky.
Citera
2019-07-28, 17:13
Medlem
Europes avatar
Citat:
Jesus vad dumt detta är. Du hävdar alltså på fullt allvar att Sveriges regering, domstolar, åklagarväsende och polis ingått en konspiration för att naila din och Assefa communications klient? Kamma håret och gå och lägg dig, grovsopa.

Jag vet inte hur det är med det här fallet, men allt från Quick- till Assange-fallet pekar väl på att sådant är fullt möjligt i Sverige? Det är inte heller så mycket av en konspiration, då alla de andra du nämner är och förblir underställda regeringen och då de mest pådrivande aktörerna i liknande fall ofta är nära kopplade till regeringen, som t.ex. Anna Ardin, Christer van der Kwast, Claes Borgström (var pådrivande i både Quick- och Assangefallet), Thomas Bodström (Pirate Bay-fallet) o.s.v.

Edit: Möjligtvis kunde man invända att till skillnad från alla fall som Assange till Pirate Bay, så skulle svenska myndigheterna i det här fallet inte agera efter amerikanska intressen. Av samma skäl lär svenska regimen knappast kunna övertyga amerikanarna om att man inte kan blanda sig i svenska polisens och rättsväsendets agerande, med tanke på hur många gånger man har gjort det tidigare, men de gångerna för att springa amerikanarnas ärenden.
Senast redigerad av Europe 2019-07-28 kl. 17:23. Anledning: Edit
Citera
2019-07-28, 17:14
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Rocky är även tidigare dömd för narkotika relaterade brott, bland annat arbetat som knarklangare på olika härbärgen osv.

SSedan så säger FUP:en något annat, de skröt mellan varandra om våldet.

Bägge sidor är skit, bästa möjliga resultat hade varit om bägge sidor hade blivit straffade.

Jaja, Biggie Smalls langa knark för att supporta sin dotter, han förtjänade inte o dö för det eller hur? Ser du hur jag vände på det där lite snyggt?

Mja, att båda var skit o skit vet jag inte, just denna dag var väl Mustafa kanske mest skit. Hetsig som tusan. Obehagligt. Hade du sett en liknande snubbe i USA hade du blivit skjuten för mindre.

Sure, Rocky gjorde som Rocky Balboa o slogs o bli straffad haha låter i överkant men sure han ska ha böter men inte sitta i häkte i en månad i ett främmande land o det krävs absolut inte 500 sidor förundersökningsprotokoll, speciellt inte med tanke på att han basically själv tog kontakt med polis han försökte inte rymma lol allt detta har avhandlats väldigt osmidig, antagligen för att folk försöker rätta sig efter Mustafa... Känns det som. Jag vet inte. Vad tror du?
Citera
2019-07-28, 17:15
Medlem
Citat:
Cool story, bro.

Menar du att de fakta jag presenterade var grundlösa? Har inte polisen fått direktiv att mörka när invandrare begår brott menar du eller?
Citera
2019-07-28, 17:17
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonMill
Jag tror inte vi får se den här J afghanen på länge. Förhoppningsvis har han lämnat Sverige för gott.

Trump har däremot förvärrat läget för ASAP Rocky.

Där har du tyvärr fel. Vi har fått in parasiterande afghaner i landet. De bidrar med intet, men är en obehaglig belastning. Jämför med Jättebjörnlokor. Målsägaren åker som en jojo mellan Stockholm och Teheran, med myndigheternas goda minne. Det är där han har sin familj. Men så fort det vankas utvisning för narkotikabrott, snatteri och knivmisshandel, förvandlas han i ett slag till afghan och kan inte utvisas utan kan fortsätta bete sig enligt eget gottfinnande.
Citera
2019-07-28, 17:18
Medlem
Domyojis avatar
Väldigt bra sagt faktiskt.

Alternativt kan det väl vara något i stil med att hjärntvättat folk försöker göra vad som är bäst för landet men det som de blir lärda inte riktig e hela sanningen eller det som är "rätt", finns ju exempel på sånna länder än idag, inte bara i dåtida Nazityskland.

Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Ok. Tack. Jag har svårt att förhålla mig till alla tokigheter. Det är inte första gången hjärntvättade hjon agerar låtsat styrda av ideologi, på kontrakurs mot förnuft. Ty den enda egentliga ideologin är penningen.

Ofta påstås det att man inte vet om man ska skratta eller gråta när man läser sådant. Min lösning är snarare dricka sprit eller gråta. Och det är ju båda givetvis kassa lösningar.

Som sagt håller jag den här s.k. asyladvokaten Emma Persson på samma nivå som en lydig tjänsteman i det byråkratiserade Nazityskland. Om något, är det värre att hon försöker dölja sin girighet med att vara "god". Någon som babblar vitt och brett, men bara är ute efter egen snöd vinning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in