Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Jag är faktiskt en av de få Anti-Iranister som faktiskt tycker att Iran borde få utveckla kärnvapen om de så vill.
Jag ser mig själv som selektiv rasist (mot judar och araber, dock ej mot svarta, röda, gula, perser, indier m fl) och anser precis som du att Iran (och andra länder) borde få utveckla kärnvapen. Att juden, som redan har kärnvapen, och araben, som missat alla chanser man haft, inte anser det är helt irrelevant.
Citat:
The Battle for Superiority will not be won through military might.
Nej, vapenmakt och landmassa är fortfarande kung och kommer att så förbli.
Citat:
Intellektuellt Kapital är vad som vinner i slutändan.
Där förlorar Iran stort, då deras nuvarande inrikespolitik främjar Blind Tro snarare än Intellektuell Utveckling. That's gonna come back and bite'em pretty
hard in the future.
Intellektuellt kapital som vårdas, ja. Inte som i dagens västvärld där det korrumperar, demoraliserar och är samhällsförstörande p g a bögerier och PK. Där vinner länder som Iran, stort, i längden. Mest av alla vinner forna Östeuropa och gula Asien minus Kina.
För övrigt borde alla i tråden se följande klipp. Så här lät det i rysk TV i dagarna när den falske juden Yaakov Kedmi (Khazar), tidigare israelisk underrättelseofficer med ryska rötter, uttalar sig om Iran. Ca 10 minuter långt. Som vanligt sionistiskt "double speak", så tolka det som ni vill.
Yakov Kedmi: Tehran Doesn’t Need Nukes, Content to Wait Until They Are Absolutely Necessary!
https://www.youtube.com/watch?v=6wuhj8PQauo