Vänster arm: kan dessa skador ha åsamkats av att en av de misstänkta hade glas under sin sko och att han (av misstag) trampar på/går på underarmen med sin kroppstyngd på målsägandes underarm när målsägande ligger ned?Som skrivits många gånger i tråden - det är uppenbart att ASAP Rocky med entourage endast agerat i den omfattning som de behövt för att freda sig. Att man låtit det här fallet där BO endast har ringa skador (enligt åklagare själv) ta ovanligt många turer handlar uteslutande om att det är regeringens utvalda folk som är målsägande! Det i sig är också rasistiskt.
EN NEDSLAGEN PÅ BACKEN 2019-06- 30 21:53:45 +0 min
MÄ LIGGER MED KOMPISAR RUNT SIG 2019-06-30 21:54:52 +1 min
"KÄNDISAR FRÅN USA" ÄR DET SOM HAR GJORT DET 2019-06-30 21:59:49 +6 min
DE SKA HA KONSERT OCH DE SOM HAR GJORT DETTA SKA VARA NÅGRA KÄNDISAR ???
2019-06-30 22:00:12 +6 min
31-9250 Påbörjat uppdrag 2019-06-30 22:00:42 +6 min
UTPEKAD GM: ASAP ROCKY 2019-06-30 22:07:46 +14 min
31-9210 SÖKER AV BRUNKEBERGS TORG OCH ETT HOTELL DÄR DE EV KAN BO 2019-06-30 22:21:52 +28 min
31-9110: KOMMER JOBBA VIDARE PÅ GM. OCH ATT HITTA HONOM. 2019-06-30 22:30:54 +37 minNotera ovan att MGM eftersöks redan efter en kvart (mindre än 30 min efter larm).
Hanif Bali @hanifbali
Folk har svårt att få ihop varför BO i ASAP Rocky målet återkommande gick fram och tillbaka sällskapet. Jag har en gissning.
Han beskriver i förhör att han identifierade sällskapet som ”killar från Afrika”.
I just området runt Max/Kungsan har ju västafrikanska gäng sålt droger. Sättet de agerar är att du går fram till dem, de går bort med dig, en tar pengarna, den andra levererar produkten.
Inte omöjligt att den höga BO ville ha påfyllning av sitt rus.
Just även runt Hötorget har jag sett liknande handel men vet ej om det är lika omfattande som runt Max/Kungsan. Uppenbart gillar de att bedriva affärer runt nattöppna snabbmatsställen.
Kan ha varit så att han tagit deras instruktioner på att gå bort som en bekräftelse på att affären blir av och sen blir förundrad över att ingen av dem följer med - därefter återkommer för att återigen bli ivägskickad.
Storyn om att han ”frågade var hans kompis var” köper jag ej
Men istället för ett västafrikanskt langargäng är det en amerikansk artist som försöker hyra elscootrar.
Han lyfts bort av vakten och resten känner ni till.
Frågan är: Varför gjorde polisen ej ett drogtest av BO? Man kan ju se att han är helt bäng på alla video.
https://twitter.com/hanifbali/status/1154876547754528769
Hanif Bali @hanifbali
Folk har svårt att få ihop varför BO i ASAP Rocky målet återkommande gick fram och tillbaka sällskapet. Jag har en gissning.
Han beskriver i förhör att han identifierade sällskapet som ”killar från Afrika”.
I just området runt Max/Kungsan har ju västafrikanska gäng sålt droger. Sättet de agerar är att du går fram till dem, de går bort med dig, en tar pengarna, den andra levererar produkten.
Inte omöjligt att den höga BO ville ha påfyllning av sitt rus.
Just även runt Hötorget har jag sett liknande handel men vet ej om det är lika omfattande som runt Max/Kungsan. Uppenbart gillar de att bedriva affärer runt nattöppna snabbmatsställen.
Kan ha varit så att han tagit deras instruktioner på att gå bort som en bekräftelse på att affären blir av och sen blir förundrad över att ingen av dem följer med - därefter återkommer för att återigen bli ivägskickad.
Storyn om att han ”frågade var hans kompis var” köper jag ej
Men istället för ett västafrikanskt langargäng är det en amerikansk artist som försöker hyra elscootrar.
Han lyfts bort av vakten och resten känner ni till.
Frågan är: Varför gjorde polisen ej ett drogtest av BO? Man kan ju se att han är helt bäng på alla video.
https://twitter.com/hanifbali/status/1154876547754528769
Du måste vara medlem för att kunna kommentera