2019-07-27, 22:41
Bannlyst
Kanske redan uppe.
Från en annan tråd.
(FB) Ny trend: Idioter får utrymme i kvällspressen.

En bög blir mobbad av en skånetrafik chufför för att han sminkar sig som en dålig clown.

Skånetrafik verkar bry sig mycket om resenärers utseende.
Citera
2019-07-27, 22:43
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Dock om du vill hålla dig till en god klädsel i städerna så är det inte de kortaste shortsen och tröjorna som gäller.
Citat:
Tänk dig att du sitter på en buss och så sitter du bredvid en person som är lättklädd och skaver sin svettiga hud mot din. Hur mysigt är det egentligen?

– Jag vill själv bestämma vems hud jag ska nudda. När folk har så små kläder på sig i stan så blir det problematiska att jag får svettig hudkontakt med andra människor.
https://www.expressen.se/nyheter/rib...-svett-pa-mig/
Citera
2019-07-27, 22:44
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
De stora frågorna blir naturligtvis:
- Vad hade tjejen på sig?
- Var busschauffören muslim, kanske till och med Imam vid någon moské?

I mitt tycke så är ju unga snygga tjejer med minimalt på kroppen att föredra, och bör välkomnas till varje buss. Sen håller jag med många skribenter om att det är en styggelse om 70-åriga tanter försöker sig på samma klädsel. De ska givetvis tillåtas åka med, men kanske sitta i en speciell avskild avdelning så man slipper se.
Citera
2019-07-27, 22:47
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
– Jag vill själv bestämma vems hud jag ska nudda. När folk har så små kläder på sig i stan så blir det problematiska att jag får svettig hudkontakt med andra människor.

Sjukt ologiskt uttalande av Ribbing. Hudkontakt pga den andres för små kläder förutsätter ju att hon själv har lika små kläder. Men hon var väl inte så skarp, med tanke på hur hon gick hädan.
Citera
2019-07-27, 22:48
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Sätt igång sådana här processer så ska ni få se hur vi kommer behandla er inom sinom tid, som de hundar ni är.
Hundar? vad är det för fel på hundar? Det är trevliga och fina djur liksom katter och en massa andra djur men det förstår ju inte muslimer som är djurplågare sedan födseln. Vi är så pass olika att vi inte ens kan förstå vad som är förolämpande ord för oss. Om du ska skriva på svenska får du fan i mej anstränga dig om att förolämpa på svenska också.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2019-07-27 kl. 22:50.
Citera
2019-07-27, 22:49
Medlem
Basfaktas avatar
Jag förstår absolut detta med att tjejer ska få klä sig som de vill.Men de ska nog tänka sig för. Det kan sluta i katastrof.
Citera
2019-07-27, 22:49
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Jag tycker att vi from nu säger att vi vägrar åka med bussar som har hucklekärringar med niqab på sig - detta kan man motivera utifrån rädsla för terrorister och inte religiösa skäl. Men, det är klart - PK-vänstern får ju detta till rasism det med... Skulle jag åka med ett kommunalt transportmedel och någon skrek Aluha Akhbar, något som var populärt i Storbritannien för några år sedan, så skulle denne idiot få stryk och sedan åka med huvudet före av färdmedlet i fråga!

Vi står ut med mycket och kräver alldeles för sällan vår rätt - blattarna däremot kräver sin rätt och skiter i sina skyldigheter. Därmed kommer vi aldrig närma oss varandra!

Tjejen i detta ärende var absolut ICKE för tunt påklädd! Det råder för faan tropisk värme i landet...

Undviker redan miljöer med hucklekärringar. De luktar bajs på håll, tror inte de tvättar sig under byltorna.
Citera
2019-07-27, 22:51
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Sätt igång sådana här processer så ska ni få se hur vi kommer behandla er inom sinom tid, som de hundar ni är.

Haha, ni blir ju redan behandlade av feministerna.
Citera
2019-07-27, 22:52
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekkaniker
Chauffören gjorde helt rätt.

Genom att stoppa den lättklädda kvinnan räddades hon förmodligen från våldtäkt av muslimer längre bak i bussen.

Chauffören kände till vilka gynnare som var medpassagerare och förhindrade brottet. För folk som aldrig besökt Malmö kan det vara svårt att förstå hur många potentiella våldtäktsmän som sitter i en stadsbuss.

Medalj till chauffören.

Tragiskt men förmodligen sant.
Chaffisen kommer förlora jobbet på köpet med.

Alltid sett Malmö som sinn city, där rätt är fel o fel är rätt pga hur staden utvecklats till
Citera
2019-07-27, 22:53
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dajevlar
Tyvärr är det dessa ytterligheter som polariserar vårt samhälle. Jag blir helt sjuk när jag försöker hitta orsakerna. Någon vill verkligen destabilisera och förstöra vårt samhälle. Varför? Vem? Är allt det som sker nu en slump eller finns det en beräkning bakom?

Hursomhelst så är det samhälle jag lever i nu mycket underlägset det jag levde i för 15 år sen.

(Wow - tro jag fixade en ny slogan där.... förut använde jag....

" Vi är den första generationen sen stenåldern som efterlämnar ett SÄMRE samhälle till våra barn än de vi själva föddes in i").

Den håller än.
så är det tyvärr. Det går bakåt nu. De som föds nu kommer definitivt att leva i ett fattigare och sämre samhälle än vår generation.
Citera
2019-07-27, 22:56
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Kanske redan uppe.
Från en annan tråd.
(FB) Ny trend: Idioter får utrymme i kvällspressen.

En bög blir mobbad av en skånetrafik chufför för att han sminkar sig som en dålig clown.

Skånetrafik verkar bry sig mycket om resenärers utseende.

Skedde 2018, det kanske är samma chaufför. https://www.expressen.se/kvallsposte...usschaufforen/
Citera
2019-07-27, 22:57
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
I det läge som Malmö befinner sig i så BÖR man införa förbud mot för mycket synlig hud, iallafall på vissa linjer som passerar vissa stadsdelar. Det kan vara förenligt med omedelbar våldtäkt att färdas igenom dessa, om man är ung tjej och visar för mycket hud.

Chauffören var sannolikt antingen muslim och ville upprätthålla sharia, eller en svensk som ville rädda tjejen från våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in