2019-07-27, 06:02
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Hjärtekross drygt ett år sedan.

Blev av med jobb, mycket pengar, min fysik och min intelligens i en jävla depression.

Aja. Jag har iallafall inte hängt mig själv än, men tänker göra det innan jag dödar någon. Är nära nu

ta det lungt , det blir bättre med tiden , garanterat !!
hela livet går i perioder , upp ena dagen och ner andra
Citera
2019-07-27, 06:05
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
ta det lungt , det blir bättre med tiden , garanterat !!
hela livet går i perioder , upp ena dagen och ner andra
Grejen är att det gått konstant nedför i nästan ett år. Känns ganska hopplöst vid det här laget.

Så mycket ilska inombords.. jag slår knytnävarna rakt in i betongväggen dagligen
Citera
2019-07-27, 06:08
Medlem
zammas avatar
Citat:
Grejen är att det gått konstant nedför i nästan ett år. Känns ganska hopplöst vid det här laget.

Så mycket ilska inombords.. jag slår knytnävarna rakt in i betongväggen dagligen
Det är bra att du är arg och inte finner dig i situvationen.
Citera
2019-07-27, 06:08
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:

jo jag vet , men jag har både kämpat 1-2-3 år i bland under livet
rejält tungt , men det har alltid blivit bättre !!
det vänder ofta riktigt fort när det är som värst .
Citera
2019-07-27, 06:13
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
jo jag vet , men jag har både kämpat 1-2-3 år i bland under livet
rejält tungt , men det har alltid blivit bättre !!
det vänder ofta riktigt fort när det är som värst .
Tog du piller?! Vad gjorde du?

Jag är villig att åtminstone försöka någon annans väg nu. Jag tror inte jag kommer klara mig mycket längre, isolerat mig sedan början av sommaren. Har aldrig mått såhär dåligt, och har inte ens varit med om något särkilt dåligt.

Det känns som mitt förflutna börjar jaga ikapp mig, som om jag inte finner ro. Kan inte ens sova normalt, jag är rädd för ensamheten, hur lagvigt det än låter.

Har schizofreni/psykossjukdomar/bipolaritet i släkten, kanske håller på att gå mot mitt slut. Jag är rädd
Citera
2019-07-27, 06:13
Medlem
Citat:

Häng utanför riksdag och slå på käften på den första riksdagsledamot som kommer ut oavsett politisk hemvist och kön.
Citera
2019-07-27, 06:16
Medlem
zammas avatar
Citat:

Jag är villig att åtminstone försöka någon annans väg nu. Jag tror inte jag kommer klara mig mycket längre, isolerat mig sedan början av sommaren. Har aldrig mått såhär dåligt, och har inte ens varit med om något särkilt dåligt.

Det känns som mitt förflutna börjar jaga ikapp mig, som om jag inte finner ro. Kan inte ens sova normalt, jag är rädd för ensamheten, hur lagvigt det än låter.

Har schizofreni/psykossjukdomar/bipolaritet i släkten, kanske håller på att gå mot mitt slut. Jag är rädd
Du ska ta din ilska och du ska använda kraften i den till drivgraft att förändra ditt liv.
Citera
2019-07-27, 06:18
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Du ska ta din ilska och du ska använda kraften i den till drivgraft att förändra ditt liv.
Helt ärligt är jag en fitta, en orkeslös, lat fitta. Jag vill såklart leva ett annat liv, men kan inte ens lägga min energi åt saker jag egentligen vill, som att plugga och träna åtminstone 2 timmar per dag istället för sova sovs sova.
Citera
2019-07-27, 06:22
Medlem
zammas avatar
Citat:
Helt ärligt är jag en fitta, en orkeslös, lat fitta. Jag vill såklart leva ett annat liv, men kan inte ens lägga min energi åt saker jag egentligen vill, som att plugga och träna åtminstone 2 timmar per dag istället för sova sovs sova.
Jag hade starkt rådigt dig att avstå ifrån allt som lugnar ner dig tills du lär dig hur du ska använda denna enormt kraftiga resurs till något konstruktivt. Du behöver vara i ilskan. Du behöver bli vän med ilskan. Den är till för att hjälpa dig.
Citera
2019-07-27, 06:23
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:

nej inga piller eller alkohol när man mår dåligt
Citera
2019-07-27, 06:26
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Jag hade starkt rådigt dig att avstå ifrån allt som lugnar ner dig tills du lär dig hur du ska använda denna enormt kraftiga resurs till något konstruktivt. Du behöver vara i ilskan. Du behöver bli vän med ilskan. Den är till för att hjälpa dig.
På ett sätt förstår jag dig, jag känner mig motiverad att göra saker för jag inte längre bryr mig.. men samtidigt kallade jag en snubbe för neger ikväll och höll på att hamna i 3 slagsmål bara ikväll trots jag inte slagits på bokstavligt talat år.

Börjar spåra ur med andra ord.

Vet att det här inte är en chatttråd, men kände vänligen att jag behövde lätta på trycket lite. Återkommer imorgon med mer, nu åker stesson och imovanen ner med lite soppa,
Citera
2019-07-27, 06:32
Medlem
zammas avatar
Citat:
På ett sätt förstår jag dig, jag känner mig motiverad att göra saker för jag inte längre bryr mig.. men samtidigt kallade jag en snubbe för neger ikväll och höll på att hamna i 3 slagsmål bara ikväll trots jag inte slagits på bokstavligt talat år.

Börjar spåra ur med andra ord.

Vet att det här inte är en chatttråd, men kände vänligen att jag behövde lätta på trycket lite. Återkommer imorgon med mer, nu åker stesson och imovanen ner med lite soppa,
Jag är stolt över dig. Du är på god väg. Jag skiter i om du gjorde dessa personer upprörda. Hoppas bara att det inte blir allt för svåra konsekvenser för dig. Men det fixar du. För du är egentligen jävligt stark. Du har bara inte fattat det ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in