Citat:
Det är bra att du ber om ursäkt eftersom det var ett oförtjänt påhopp men jag hoppas att du inte menar det du skriver - att man är skyldig till motsatsen bevisats?
Jag håller hårt på principer - det borde framgå i princip samtliga inlägg jag skriver i den här tråden. Jag gillar ASAP Rockys musik men jag är främst här som försvarare av det jag anser vara rättvisa. ASAP Rocky med entourage har inte gjort något fel, och när t om FUPen visar det - då måste man börja ifrågasätta varför statens samtliga maktskikt (inklusive regimtrogen media) vill få denne hjälte och rapgud dömd.
Citat:
2. Eftersom du påstod någonting du inte visste (eftersom du inte känner afghanerna eller hade tillgång till FUP) så utgår ju det från dina förutfattade meningar. Ibland stämmer dom, ibland stämmer dom inte. Denna gången stämde dom. (Att du sedan inte är ett dugg intresserad av att berätta att många av dessa domar kom i 15-17 års ålder säger ju också en del!)[/u]
1. Jag brukar ofta bli anklagad för att jag jobbar med krishantering och nu så blir jag anklagad för att jag vet för lite? Du vet lika lite om mig som jag vet om dig på detta anonyma forum. Vilka vi är utanför forumet spelar ingen roll.
2. Du använder här "förutfattade meningar" på ett totalt felaktigt sätt. Jag använder mig inte av några fördomar eftersom jag är väldigt noga med att bara hänvisa till existerande fakta som funnits i media eller FUP, dvs som andra kan verifiera.