Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
1. Det är du och banan som hittar på, det finns återigen inte några vittnesmål och inte ett enda bevis för att han skulle ha haft kniv på sig.
2. Det är du som ska be om ursäkt för att du påstår att jag kallar afghanen för barn, jag har absolut inget att be om ursäkt för då det är du som sitter och lägger ord i munnen på andra i den här tråden.
Jag förtydligade mitt inlägg (efter du svarat) med att oftast beter sig inte småkillar som BO på detta uppenbart stöddiga sättet om de inte samtidigt har ett ess i ärmen. Med småkillar menar jag inte barn som du skrev utan liten och tanig.
Esset kan mycket väl vara ett vapen - BO har ju tidigare dömts för olika typer av misshandel, bland annat med kniv. Ett vapen skulle även kunna vara en förstärkning inom räckhåll, redo att agera på signal (märk väl att den s k BO hela tiden håller i sin mobil, och att han pratar ett språk ASAP Rocky med entourage förstår när han kommunicerar med sin kumpan).
ASAP Rocky med entourage läste korrekt av hotet och agerade exemplariskt när de avstyrde situationen som riktiga män.
BO har inte kommit med någon vettig förklaring om varför han egentligen gick fram till ASAP Rocky med entourage från första början, inte heller varför han fortsatte förfölja dem. Han har inte rent heroin i påsen.