2019-07-26, 02:14
Medlem
FreeHazarens avatar
Har läst i FUPen.

Många av er vet inte om att Elvis blir strypt utanför MAX innan attacken med hörlurarna. Man ser hur Elvis dinglar med benen i luften.

Det jag funderar på, det sägs att flaskorna hittades på gatan. Stämmer det? Ingen verkar ha flaskor i händerna utanför MAX, kanske får kolla nogrannare. Men följet lämnar Grand hotel med flaskor. Vad är det för flaskor? Var finns de att köpa?

Brandballan säger att de är över 100 personer i gänget som arbetar med A$AP turnen enbart för Sverige. Det är seriöst många men många lär inte ha nära kontakt med A$AP Rocky.

Något som är givet, efter att ha följt denna tråd, är att vissa av er verkar ha kontakt med A$AP i cellen. Det ser man utefter hur ni försöker styra folks åsikt a-la Assefa. Eller läcker det hos utredarna? Eller kanske läcker från försvararna?

Hur som helst, allt sköts briljant än vi vet om. Vi får vara glada över att saker och ting fungerar bättre här än t.ex. i USA, fast poltiker får man akta sig för, alltid.

För övrigt har Elvis erkänt han knarkade. Även hans vän outade honom.

Vad är det som finns inne i byggnaden Sveavägen 21-25 eller omkring på den sidan?
Citera
2019-07-26, 02:15
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Vi vet att han har knivskurit folk förut. Det gör att man måste utgå från att han har kniv på sig tills motsatsen har bevisats.

Nej vi får utgå från vad FUP:en säger och den nämner aldrig att en kniv skulle ha existerat i det här fallet.
Citera
2019-07-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Att han skulle ha haft en kniv är banans trådsanning det finns absolut inga bevis för att han skulle ha haft kniv på sig.

Finns ju folk som tror att jorden är platt med eftersom dom menar på att det inte finns några bevis.

Börjar bli lite väl nära konspirationsteorier nu.
Citera
2019-07-26, 02:18
Medlem
BaraVaraSamss avatar
Citat:
1. Det är du och banan som hittar på, det finns återigen inte några vittnesmål och inte ett enda bevis för att han skulle ha haft kniv på sig.

2. Det är du som ska be om ursäkt för att du påstår att jag kallar afghanen för barn, jag har absolut inget att be om ursäkt för då det är du som sitter och lägger ord i munnen på andra i den här tråden.

Jag förtydligade mitt inlägg (efter du svarat) med att oftast beter sig inte småkillar som BO på detta uppenbart stöddiga sättet om de inte samtidigt har ett ess i ärmen. Med småkillar menar jag inte barn som du skrev utan liten och tanig.
Esset kan mycket väl vara ett vapen - BO har ju tidigare dömts för olika typer av misshandel, bland annat med kniv. Ett vapen skulle även kunna vara en förstärkning inom räckhåll, redo att agera på signal (märk väl att den s k BO hela tiden håller i sin mobil, och att han pratar ett språk ASAP Rocky med entourage förstår när han kommunicerar med sin kumpan).
ASAP Rocky med entourage läste korrekt av hotet och agerade exemplariskt när de avstyrde situationen som riktiga män.

BO har inte kommit med någon vettig förklaring om varför han egentligen gick fram till ASAP Rocky med entourage från första början, inte heller varför han fortsatte förfölja dem. Han har inte rent heroin i påsen.
Citera
2019-07-26, 02:18
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loislois
Menar du att Stefan Löfven ska stå i givakt för Trump? 🤩🤪
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1154501344323080192?s=20

Tycker att detta inte behövt hända i första läget.

Ända anledningen till att han fortsatt begå brptt o fortsatte följa efter är för att ingen gett honom på käften innan.

Han har ingen pappa hemma som kan banka vett i skallen på honom, ja, bokstavligen, det ända han har är Sverige som säger att han inte behöver jobba o får bete sig som han vill och han kommer alltid vara omtyckt, omhändertagen med bästa varsamt o alltid få allt serverat för sig oavsett.

Sverige har förbjudit agning så länge att detta låter konstigt men ungar som han 1) förtjänar det 2) hade antagligen mått bättre utav det.

Detta kommer inte bli en vändpunkt i hans liv dock eftersom Sverige fortsätter leka over-protecting parent.
Citera
2019-07-26, 02:19
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeHazaren
Har läst i FUPen.

Många av er vet inte om att Elvis blir strypt utanför MAX innan attacken med hörlurarna. Man ser hur Elvis dinglar med benen i luften.

Det jag funderar på, det sägs att flaskorna hittades på gatan. Stämmer det? Ingen verkar ha flaskor i händerna utanför MAX, kanske får kolla nogrannare. Men följet lämnar Grand hotel med flaskor. Vad är det för flaskor? Var finns de att köpa?

Brandballan säger att de är över 100 personer i gänget som arbetar med A$AP turnen enbart för Sverige. Det är seriöst många men många lär inte ha nära kontakt med A$AP Rocky.

Något som är givet, efter att ha följt denna tråd, är att vissa av er verkar ha kontakt med A$AP i cellen. Det ser man utefter hur ni försöker styra folks åsikt a-la Assefa. Eller läcker det hos utredarna? Eller kanske läcker från försvararna?

Hur som helst, allt sköts briljant än vi vet om. Vi får vara glada över att saker och ting fungerar bättre här än t.ex. i USA, fast poltiker får man akta sig för, alltid.

För övrigt har Elvis erkänt han knarkade. Även hans vän outade honom.

Vad är det som finns inne i byggnaden Sveavägen 21-25 eller omkring på den sidan?

Här har du en google karta över området: Sveavägen 21, Stockholm

Det är butiker och en större väg som ligger vid Sveavägen 21, men du har bland annat addidas store vid vägkanten
Citera
2019-07-26, 02:19
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej vi får utgå från vad FUP:en säger och den nämner aldrig att en kniv skulle ha existerat i det här fallet.

Nej det är klart man inte hittar det man inte söker efter.
Citera
2019-07-26, 02:20
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Stand-your-ground finns väl bara i USA? Självförsvarslagarna likt den svenska är den som är standard i Europa.

Tänk vilka kultur skillnader det kan vara. Många svenskar tror att allemansrätten är global....

Jag tror Sverige kommer att få en mycket vitaliserande debatt om rätten att försvar sig själv, familj o egendom.

Uppenbart så klarar inte staten av sina åtaganden. Dels visar inte domstolarna något intresse av att varken straffa eller skydda befolkningen. Och ur regerande perspektiv så är GM offer för socioekonomiska orsaker som inte kan påverkas. Hade Mustafa varit inlåst eller utvisad så skulle ASAP Rocky blivit trakasserad av någon annan.

The bottom line är att om inte staten kan garantera lag o ordning så har inte helker staten rätt att beskatta befolkningen utan är bara ett av många gäng.
Citera
2019-07-26, 02:21
Avstängd
Citat:

Nej, det enda rimliga är att utgå från hans tidigare beteende. Vi vet inte ens om polisen har visiterat honom eller på andra sätt letat efter en kniv.

Däremot vet vi att han har varit inblandad i minst ett knivbråk - och fällts för det. Förmodligen har han dragit kniv många gånger.
Senast redigerad av borskungen 2019-07-26 kl. 02:26.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeHazaren
Flaskorna bars av Rockys polare strax innan misshandeln: https://imgur.com/a/8kHC3OL

I en film syns också hur Rocky döljer något som liknar en flaska i tröjarmen.
Citera
Medlem
Med tanke på hur korrupt svenska staten är och det faktum att dom la ner anmälan emot afghanen skulle det inte förvåna mig om poliser har kastat bort kniven själva.

Finns många vittnesmål om ordningsvakter och annat som hjälpt till att avlägsna knivar ifrån brottsplatser utanför krogar.
Citera
2019-07-26, 02:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraVaraSams
Jag förtydligade mitt inlägg (efter du svarat) med att oftast beter sig inte småkillar som BO på detta uppenbart stöddiga sättet om de inte samtidigt har ett ess i ärmen. Med småkillar menar jag inte barn som du skrev utan liten och tanig.
Esset kan mycket väl vara ett vapen - BO har ju tidigare dömts för olika typer av misshandel, bland annat med kniv. Ett vapen skulle även kunna vara en förstärkning inom räckhåll, redo att agera på signal (märk väl att den s k BO hela tiden håller i sin mobil, och att han pratar ett språk ASAP Rocky med entourage förstår när han kommunicerar med sin kumpan).
ASAP Rocky med entourage läste korrekt av hotet och agerade exemplariskt när de avstyrde situationen som riktiga män.

BO har inte kommit med någon vettig förklaring om varför han egentligen gick fram till ASAP Rocky med entourage från första början, inte heller varför han fortsatte förfölja dem. Han har inte rent heroin i påsen.

Läser man FUP:en så kan det mycket väl vara så att afghanen är arg för att hans hörlurar har blivit skadade eller förstörda och försöker kräva kompensation, jag har erfarenhet av den typen av killar och de tenderar att inte fatta när de ska backa eller rent av sluta för att de är så fixerade vid att deras egendom är förstörd och skall därför kompenseras, samma sak gäller tillbaka om de råkar ta sönder något, det är av min erfarenhet en starkt återkommande faktor bland folk från Mellanöstern att om de anser att de själva eller någon annan har gjort fel så skall det rättas till direkt.

Sedan så skrev jag aldrig att de var barn, jag förklarade även för dig vad som menas när man säger att det inte rör sig om oskyldiga små barn, det är du som antingen inte förstår dig på det svenska språket fullt ut eller som är fruktansvärt oärlig kring den punkten.

Att afghanen vid ett tidigare tillfälle har haft kniv bevisar inte att han har haft det nu, det finns absolut inget som stödjer banans trådsanning om att knivar skulle ha använts eller ens återfunnits på plats eller på någon av de inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in