2019-07-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Men varför ställa frågor som jag omöjligen kan veta för? är det logiskt för dig istället för att diskutera det som går att bevisa? som att alla regeringar i västvärlden har pratat om geoenginering fast det aldrig nådde fram till mainstream media och massorna av teoritroende människor.

Tror att detta beror på att de som skriver denna slags frågor inte vill verka svarslösa. De har "vissa svårigheter" att ta in huvudpoängen (skilja mellan A och B) och kan därför utan problem på studs gå över till att ställa dylika frågor.
Citera
2019-07-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Tror att detta beror på att de som skriver denna slags frågor inte vill verka svarslösa. De har "vissa svårigheter" att ta in huvudpoängen (skilja mellan A och B) och kan därför utan problem på studs gå över till att ställa dylika frågor.
Men kom med svar då, gärna som kan verifieras i verkligheten, inte bara i era sjuka hitte-på-fantasier. Fakta! NU!
Citera
2019-07-25, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Personen Ludwig kommenterar tror att det sitter förklädda ’utomjordingar i Sveriges riksdag. Är detta en utbredd uppfattning bland er som tror chemtrails är ett faktum?

Vet inte men intressant nog anser t.ex. Natural News Mike Adams att det pågår en terraforming av Jorden - genom bl.a. geoengineering - av flera olika skäl. Exempelvis i syfte att att göra Jorden en mer gästvänlig plats att vistas på för icke-människor (läs "non-earth entities").

Video längst ned på sidan; "Beyond depopulation, the real goal is terraforming planet earth"; https://www.naturalnews.com/2019-07-09-scientists-tout-benefits-of-geoengineering-chemtrails-in-renewed-push.html

Särskilt ca 1.50 min in.
Citera
2019-07-25, 23:03
Medlem
nezzoms avatar
Solen gick ner för en timme sedan
bara chemsörja vid sol upp och nedgång annars klar himmel,de försöker desperat dölja det som är på väg.Ja justja det var ju avgaser från bilar som gör att det ser ut så här🤣
http://forumbilder.se/I61GB/20190725-224900
Citera
2019-07-25, 23:12
Avstängd
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
bara chemsörja vid sol upp och nedgång annars klar himmel,de försöker desperat dölja det som är på väg.Ja justja det var ju avgaser från bilar som gör att det ser ut så här🤣

Ser detta varje kväll med den långväga utsikt jag har där jag bor. Ett ständigt kletigt blågrått dis som ligger hela dygnet. Nä inte fan är det bilavgaser inte!
Citera
2019-07-25, 23:31
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Ser detta varje kväll med den långväga utsikt jag har där jag bor. Ett ständigt kletigt blågrått dis som ligger hela dygnet. Nä inte fan är det bilavgaser inte!
Enl greta har vi ca 18mån innan katastrofen är över oss,ungefär i tidslinjen som den avskedade o förlöjligade ryska astronomen som
sade att då passerar nibiru,marduk etc som tex sumerierna varnat oss för.
Tsunamis jordbävningar,asteroider poleshift etc
det är därför "klimathotet"trummas i msm. Det är detta o inget annat eliten försöker dölja för oss. De är desperata att inte allmän panik ska utbryta,och miljarder dollar är spenderade för att dölja vad som kommer.
Man disar och döljer med chemtrails.
Senast redigerad av nezzom 2019-07-25 kl. 23:33. Anledning: Tilllägg
Citera
2019-07-25, 23:41
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

En vacker solnedgång blir till ’chemsörja’ i en förvriden hjärna. Jag säger så det...
Citera
2019-07-25, 23:47
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
En vacker solnedgång blir till ’chemsörja’ i en förvriden hjärna. Jag säger så det...
Tyvärr så återger inte mobkameran
dessa purpur violetta rosa mörkröda färger. Frågan har ställts och svaret var att det är avgaser som gör dessa färger
som fö inte observerats ca 6-7år sedan det började. Har du aldrig undrat varför sol uppoch nedgång nästan alltid är nerdisat i märkliga färger?.
Citera
2019-07-25, 23:57
Medlem
Citat:
Tyvärr så återger inte mobkameran
dessa purpur violetta rosa mörkröda färger. Frågan har ställts och svaret var att det är avgaser som gör dessa färger
som fö inte observerats ca 6-7år sedan det började. Har du aldrig undrat varför sol uppoch nedgång nästan alltid är nerdisat i märkliga färger?.
För att atmosfären bryter ljuset. Solen går ner (jorden snurrar). Hur i helvete har du missat detta faktum? Skolkat mycket i högstadiet för att röka holk eller? Jävla tomte!
Citera
2019-07-26, 00:07
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
För att atmosfären bryter ljuset. Solen går ner (jorden snurrar). Hur i helvete har du missat detta faktum? Skolkat mycket i högstadiet för att röka holk eller? Jävla tomte!
Varför såg inte solnedgångar ut så förut?. Jag brukar ej narkotika och tomtar är sagoväsen om du inte visste.
Du lämnar ett fullkomligt irrelevant svar till diskussionen. Trådens ämne är chemtrails i konspirationer och alternativa ämneninte att sätta förminskande epitet och upprepa samma frågor 10.000ggr Förstår att det "snurrar"detta är stort att överblicka.
Desvärre är chemtrails vare sig du vill eller ej en verklighet...eller är det fränt att få vara med i mobbinggruppen?.
Senast redigerad av nezzom 2019-07-26 kl. 00:08. Anledning: Felstavning
Citera
2019-07-26, 00:26
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O

Javisst, det är en tävling.. och de troende har vunnit tävlingen genom sin ignorans och stora vilja att tro att inget har gått snett under en himmel fylld av chemtrails.. medans alla länders ledare offentligt har talat om projektet som kallas för chemtrails.

Intressant att hon pratade i FN om just hur solen blockeras och att odlingar och träd dör ut för att idioterna sprayar artificiella moln för att blockera solens strålar som gav liv åt plantorna..

speciellt när hon nämnde att chemtrailsen gör att Jorden blir varm, fuktig och har lättare för att skapa mögel och supporta parasiter.. för jag har hört att just en utomjordisk ras av stora insekter terraformar Jordens atmosfär med chemtrails.

Det är rimligt att påstå att chemtrails kanske just är menat för att göra Jorden till ett varmt träsk för insekter.. genom att extrema mängder chemtrails sprayas i atmosfären för att "motverka växthuseffekten" genom att göra hela Jorden till ett "stängt mögligt växthus" genom chemtrails.
Citera
2019-07-26, 06:53
Medlem
madtops avatar
Citat:

Jag tycker det ser ut som vanliga moln och en vacker solnedgång.

Citat:
Har du aldrig undrat varför sol uppoch nedgång nästan alltid är nerdisat i märkliga färger?.

Nej eftersom det är ett välkänt faktum varför solnedgångar kan se ut så.

Citat:
Varför såg inte solnedgångar ut så förut?.

Det gjorde de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in