Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Varför vill ni att forumet om parafila störningar ska plockas bort?
Ni är medvetna om att forumet inte är något pro-pedofili-forum?
Om ni vill förstå bakgrunden till det forumet så hittar ni ytterligare information i den här tråden:
(FB) Nytt forum: Parafila störningar
admin
Jag vet mycket väl om ditt resonemang om ämnets berättigande och jag håller inte med, jag anser att det inte ens är något att debattera, det ska tigas till döds. Jag är av åsikten att diskuteras det så föder det störningar hos dom som hela tiden ska vara motvals, vara intesomallaandra, vara speciell osv. Tror du att det aldrig såtts frön i huvudet på redan störda individer som hamnat i pedodelen som lett till övergrepp? Varje sånt är ett för mycket. Jag är pro-flashback men bara tanken på att ett litet barn fått kuk i sig pga flashback ger en besk bismak. Personligen håller jag mig borta från de delarna, jag önskar alla andra kunde göra samma sak
Men det är inte vad denna tråden handlar om och det har stötts och blötts tillräckligt. Att jag hintade om donation om det skulle försvinna är ett uttryck om vad jag personligen känner för ämnet, jag tycker det vore ett lyft för hela flashback och inte ett nederlag.
Sen ser jag inte den negativa kopplingen till Bahnhof på inlägget jag svarade på.