Citat:
Ursprungligen postat av
musttomte
Vårt älskade Flashback blöder... finns mycket ni kunde göra som att lämna Bahnhof, plocka bort pedofil delen och ordna betalande medlemskap. När pedofilerna försvinner så vågar Hobex annonsera och dom betalar bra med följande firmor.
Swish är ett mycket bra alternativ som ni skulle få som klippt och skuret med minsta donation 100 spänn direkt in på kontot.
Extremt dåligt att flashback inte lyckas ordna

på detta forum. Som är byggt på något annat forum...Flashback om någon borde ju ha resurser och leka och utveckla. Det är för kast så alla som jobba på flashback borde få sparken, man kan spotta på dom. Mattias som är deras sälj kung får helt enkelt hitta på något annat nu =)
Vara av Vänligen,
MustTomTe
Om de ordnar betalande medlemskap, skulle medlemmarna få några förmåner eller liknade? Varför skulle man annars betala för medlemskap? Då blir det väl ingen större skillnad mellan betalande medlemskap och donationer?
Admin har redan förklarat varför Swish inte är aktuellt i dagsläget.
Sedan är det så att jag gillar inte pedofiler, och jag vill inte diskutera sådant heller. Men jag nöjer mig med att hålla mig borta från den forumdelen. Jag vill dock inte att man plockar bort en forumdel för att kunna göra annonsörer nöjda, och få dem att annonsera här. Om man dessutom plockar bort en forumdel pga annonsörer, så kan det ju hända i framtiden också. Då kan fler annonsörer ställa liknande krav. Tex att de har nolltolerans mot droger, och därför vill att samtliga drogforum försvinner. Om de ska annonsera här. Då kan de forumen försvinna också. Sedan kan andra forumdelar försvinna för att annonsörer inte gillar dem. Det blir då ett problem. Oavsett vad man tycker om dessa forumdelar, så vill jag inte att annonsörer ska påverka vilka forumdelar som finns här och kunna se till att vissa forumdelar försvinner. Vad är det för yttrandefrihet? Då försvinner ju vad Flashback står för.