Citat:
Ursprungligen postat av
ElIzzard
Jag "pratar" inte om rymdödlor m.m. utan skriver om chemtrails vilket ju är trådämnet. Visa gärna var jag skulle "pratat" om rymdödlor m.m.
!
Du är inte den ende chemtrailstroende som skriver i tråden, andra troende skriver inlägg efter inlägg om nanorobotar, aliens, transhumanism, militära vapen och annat.
Åsikterna om vad och varför är minst sagt spretiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElIzzard
Hur många gånger har du/ni frågat och fått svar på hur man ser skillnad? Du har över 1.423 inlägg i denna tråd och ställer samma frågor om och om igen för att spamma sönder tråden!
Så ditt svar är att alla strimmor som syns mer än 30 sekunder är chemtrails? Men det är ju helt orimligt av flera olika orsaker.
Jag såg själv kvardröjande k-strimmor på 70-talet. De finns dessutom beskrivna i böcker och filmet från så tidigt som 40-talet. Vad är din förklaring till detta?
Vidare vet vi att hur snabbt iskristaller förångas beror på omgivningens temperatur, vi vet att om det är kallt och fuktigt så kan iskristaller förbli iskristaller under mycket lång tid.
Din förklaring till hur man ser skillnad på con och chem är mao felaktig. Den är inte vatten värld och den ger inte en rimlig förklaring till att det du ser inte kan vara k-strimmor.