Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Va?
Det är inte för min skull fattar du väl? Jag är inte oroad över kondensstrimmor jag kan förstå uppkomsten av.
Men för er egen skull? Ni är ju t ex inte ens överens vad det är som sprutas ut, vilket syfte det är eller vem som gör det. Jo, jag anar vad du tror, men det ni är ju ett gäng som tror på chemtrails.
Eftersom sprayningen är så massiv borde det vara lätt att samla in prov på nedfallet, analysera och gå vidare med resultaten.
Men ingen har ens försökt.
Precis som planerat. Du kommer aldrig skydda dig mot något som du inte tror på.
Vi har redan insett att media & politiker får repliker från sina ledare, och dom jobbar inte för mänskligheten längre.. vilket iof krig och modernt slaveri har bevisat väldigt länge.
Dom ställde ju ut en öppen burk med vatten på huven på en bil medans det sprayades rejält över någon stad i Amerika.. sen skickade dom det på analys i labb vilket gav resultatet som visade att det är radioaktivt barium , aluminium, röda blodkroppar och konstiga nanofibrer. Bland andra.
Detta togs upp i en av dom första dokumentärerna om chemtrails, den som heter What in The World are They Spraying.
Dom som fick labbtesterna genomförda är fortfarande bara vanliga människor som bryr sig om att veta varför det ser ut som att Jorden är övertagen av utomjordingar som terraformar Jordens atmosfär med chemtrails i år efter år.
Med andra ord så var det inte dina trovärdiga ledare inom media och politik som gjorde labbtesterna, och därför är dom inte trovärdiga.. då vanligt folk aldrig går att lita på.. och folk med slips och fina ord har alltid varit pålitliga lol i ateistens fantasivärld.
Citat:
Ursprungligen postat av
LudwigVon
Anledningen till att vi tjatar samma frågor är ju att du (och dina gelikar) vägrar svara. Det borde vara enkla svar att ge.
Jag har t.ex frågat många gånger var planen tankas och hur hela hanteringen med kemikalierna som ska bli chemtrails ser ut. Det måste ju handla om enorma volymer kemikalier som ska tillverkas, transporteras och tankas på flygplanen. - inga svar
Jag har frågat om varför contrails bara kan existera i 30 sekunder när moln och dimma uppenbarligen kan finnas mycket längre än så. - inget svar
Jag har frågat varför man valt att sprida det på 10000m höjd istället för i kranvatten eller livsmedel eller något annat vi får direkt kontakt med. - inga svar
Svara på frågor vi ställer och försök förstå vad vi vill ha sagt istället för att leverera enorma textmassor om rymdinsekter och förvrängda bibelcitat blandat med förolämpningar som svar så blir det mycket intressantare att skriva och läsa tråden. Är du, som du själv säger, likgiltig så förstår jag inte varför du envisas med att skriva här.
Nej tyvär så blir det aldrig enkelt att svara på frågor som djupt troende människor ställer.. då bevis är nånting som dom sällan kan greppa.. och kan därför inte sluta tro , även fast det är effekten av att se bevis är att man slutar tro.
Det är fortfarande inte dyrt att designa en nanomaskin som skapar kopior av sig själv genom att omvandla organiskt materia.. för en sån maskin hade du kunnat lagt i en tunna med vad som helst som är organiskt, för att maskinen skulle skapa en hel tunna fylld med självkopierande maskiner.. helt gratis.
Vad spelar det för roll om man inte svarar på varför moln ligger kvar i skyn.. när det enda vi vet är att contrails varken beter sig som moln eller något annat i skyn.. därför blev det lätt för de vetande att skilja på de tre olika typerna av moln i skyn.. contrails, chemtrails och vanliga moln.
Contrails försvinner på 30 sekunder som vanligt, inget har ändrats där såklart fysiskens lagar ändras inte.
Chemtrails ligger kvar i skyn och sprider ut sig med vinden, vilket varken moln eller contrails gör.
Och moln är moln.
Cirkeln av ignorans är för svår att penetrera med bevis hos er. det hade inte spelat någon roll om vi hade 10-20 år till att "diskutera" chemtrails med er som är troende.. då ni inte ser nån som helst skillnad på bevis och fantasier/teorier.. ni blev lärda att teorier/fantasier r lika som verkligheten och sanningen som ingen lyckades bevisa fast man kan ju tro på den ändå som en stor smäll av skapelse som heter big bang.