Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Du har skrivit exakt samma sak 99 gånger men du har aldrig förklarat varför iskristallerna alltid försvinner på 30 sekunder. Du har inte heller utvecklat vad du menar med "fysikens lagar".
Skärp dig och argumentera lite i stället för att bara upprepa samma skit om och om igen.
Ja men det är väl logiskt att ställa samma nerdumade fråga ännu en gång då när du ser mig skriva samma sak en gång till?
Galenskap är när man gör samma sak om och om igen och tror att ett annat resultat ska hända.. som att besvara chemtrailsförnekare som är djupt troende.
Som sagt en cirkel av ignorans är där ni försöker få alla som kan se skillnad på contrails & chemtrails.. genom förevigt pågående "diskutioner" där samma frågor ställs till de vetande.. frågor som ska antyda att de vetande inte vet eller ser bevis.. fast frågorna bevisar bara att ni redan valt vad ni ska tro.. och att fråga ologiska frågor som ni vet att ingen vanlig människa kan svara på.. som hur flygbränsle tankas i flygplanen.. och varför moln inte beter sig som contrails.. som att frågan skulle motbevisa chemtrails som varken beter sig som moln eller contrails.
Jag ska skärpa mig och inte delta i era cirklar av ignorans genom att "försöka" besvara era nerdummade frågor som ställs för att NI inte kan tro fram svaret på frågorna som ni ställer utifrån eran minimala låda av verklighetsuppfattning.
Det är därför inte många orkar besvara era frågor, för dom frågorna kan inte bli besvarade åt djupt teoritroende människor som behöver teorier för att veta vart dom ska ställa sig i diverse frågor.