Citat:
Ursprungligen postat av
GoUoD
Allt är en konspiration om en konspiration, svart på vitt så tabbade sig en person.
Förstår inte vilket poäng jag har, att han spittade och målade på natten istället på dagen? Det var street, sjukt mucho äkta. För att dela en personlig anekdot den natten så stog han med lite folk där när man gled förbi, hånflinade och började fnissa åt deras seriositet varpå de försökte skämta bort det hela ... när Lördagen var slut så var inte piecen spittad, som sagt dessförinnan i tråden: dumt att ta upp inre kontroverser på ett offentligt event - men å andra sidan kul att det körs!
Note: Ska inte säga att den ena eller den andra är dum i huvudet, fast jag har svårt att tro på Dart m.m., att folk sammanträdde under samma veva som lastbilen målades.
Poängen du hade var angående lastbilsincidenten och följande personliga kontrovers.
Nu har du tappat bort dig helt i vad jag skrev, jag syftade att du skrev som att du försvarade eventet här till en början. Och jag åsyftade att eventet i sen helhet var fånigt, oavsett om de var real deal writers eller wildstyle muppar som målade. Den personliga kontroversen i sig har jag inte kommenterat.