2019-04-27, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Lol... Märks att du inte har en fot in i den äldre generationen. Riktigt många fuckups som inte vart ödmjuka mot livet som är öppna med sina högerextrema vänliga åsikter.

haha beror på vad du menar med äldre generationen men jag hade min målarperiod i slutet av 90talet, sen har jag mer bara varit en "uppskattare" o det är mer lillebrorsan som höll på o måla fast så jävla insatt har jag nog aldrig riktigt varit så koll kan jag inte säga att jag haft men visste absolut inte om nazimålare kan du ge nå exempel på tags?
Citera
2019-04-27, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepsahead
haha beror på vad du menar med äldre generationen men jag hade min målarperiod i slutet av 90talet, sen har jag mer bara varit en "uppskattare" o det är mer lillebrorsan som höll på o måla fast så jävla insatt har jag nog aldrig riktigt varit så koll kan jag inte säga att jag haft men visste absolut inte om nazimålare kan du ge nå exempel på tags?

Har inte påstått att någon är nazimålare, men att det finns en hel del äldre grabbar som i tid och otid vill diskutera hur Sverige har förändrats är något jag verkligen inte kan förneka.

Sedan finns det vissa specifika yngre med rötter från öststatsländer som t.om. går ut på sin Instagram och för en öppen debatt

Jag tänker inte hänga ut någon vid tag, vad fan tror du?
Citera
2019-04-27, 10:37
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Har inte påstått att någon är nazimålare, men att det finns en hel del äldre grabbar som i tid och otid vill diskutera hur Sverige har förändrats är något jag verkligen inte kan förneka.

Sedan finns det vissa specifika yngre med rötter från öststatsländer som t.om. går ut på sin Instagram och för en öppen debatt

Jag tänker inte hänga ut någon vid tag, vad fan tror du?

hahaha nazimålare XD
tänkte mer på smygrassar med proffsiga pokerfaces.

det finns folk som flyttar in till stan från små städer där ras/färger är inte omtyckta,så tar dem med sig sin kultur från dessa bonde städer.
Citera
2019-04-27, 11:08
Medlem
aha där ser man, när vi höll på så slogs graffitin mot nassar och dessutom var många målare inte ens svenskar men tider förändras I guess.
Citera
2019-04-28, 23:09
Bannlyst
Stämmer det att Fher har ganska grov asperger? Det var någon som sa det
Skön kille iaf
Citera
2019-04-29, 17:47
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
någon annan som hört att close är en snitch btw?

Japp, finns papper på det också.
Citera
2019-05-01, 09:21
Medlem
PMS var tågmålare, att hävda att dom var kungar i stan är bara löjligt, dom var kungar på tågscenen. fanns bra mycket tyngre city målare än dom, jag t.ex =). Sen angående debatten om politik i graffitisvängen, det finns många "högermålare" mig inklusive som var aktiva under 90-2010. Hur det ser ut idag vet jag inte?
Citera
2019-05-01, 11:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Japp, finns papper på det också.
Ladda upp? https://minfil.com
Citera
2019-05-01, 15:52
Medlem
AE86s avatar
Citat:
någon annan som hört att close är en snitch btw?
Har också sett antydan på det på instagram osv, sorgligt om det stämmer men har inte heller fått det bekräftat på nåt sätt. Någon som sitter på storyn?
Citera
2019-05-01, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalas84
PMS var tågmålare, att hävda att dom var kungar i stan är bara löjligt, dom var kungar på tågscenen. fanns bra mycket tyngre city målare än dom, jag t.ex =). Sen angående debatten om politik i graffitisvängen, det finns många "högermålare" mig inklusive som var aktiva under 90-2010. Hur det ser ut idag vet jag inte?

om du nu är så självsäker på att du var en cityking så är du väl kaxig nog att skriva vad du skrev så får vi andra chansen att bedömma om vi håller med dig
vad menas med "högermålare" exakt, att ni är emot blattar typ eller? skumt, jag anser att jag har kännt en hel del målare genom mina dagar men aldrig träffat en som har visat rasistdrag. kanske beror på vilken del av stan man är ifrån?
Citera
2019-05-03, 18:43
Medlem
outoforders avatar
Citat:
om du nu är så självsäker på att du var en cityking så är du väl kaxig nog att skriva vad du skrev så får vi andra chansen att bedömma om vi håller med dig
vad menas med "högermålare" exakt, att ni är emot blattar typ eller? skumt, jag anser att jag har kännt en hel del målare genom mina dagar men aldrig träffat en som har visat rasistdrag. kanske beror på vilken del av stan man är ifrån?

Eller vilka man väljer att umgås. vet en del som varit långt höger ut och träffat en del med sådana umgängeskretsar. Känner ett par som var så back in the days och som saker . Medan jag varit helt tvärtom. Men bland mina vänner har det aldrig accepterats.
Citera
2019-05-30, 08:00
Medlem
Citat:

Hehe jag är en av dom i . . . . Nej pratar inte om högerextrema, utan om oss som numera tillhör SD. Sen vill jag tillägga att alla är rassister om du tänker efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in