Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Alltid intressant att läsa lite här och där i "början" (haha sid 500-600 ungefär) av tråden. Blev nyfiken på vad du höll på att läsa där och råkade på detta från 18carat. Hade glömt det helt och hållet.
Schazz skrev också ett inlägg om att det var kolsvart på Byalagsgatan den kvällen när LW dödades.
Även det här var intressant från Engodosbit:
"
Jag känner ingen annan utom mig själv. Jag påpekade att det i mina ögon var otrohet. Han ansåg att samlag eller sex där han själv är direkt aktiv är otrohet, medan en avsugning, där han själv inte gör något direkt, var mer okej. Han skyllde på avsaknaden av sex/närhet i koppling till H sjukdom"
https://www.flashback.org/t2942694p574
Hittar du annat av intresse?
Ett par inlägg har jag redan citerat vartefter de dykt upp.
Annars är läget ungefär som följer:
SD sitter (5/6 -18) ännu häktad, skäligen misstänkt, och det är mycket fram och tillbaka angående ”knoggnuggningen”.
Inlägg från några som känner SD - Filttoffla och Engodisbit (se ovan) bland andra - ger sin bild av honom.
EGT skriver en del och får både mothugg och medhåll.
En postare, som jobbar med män som stalkar och misshandlar med mera, räknar upp en hel lista med varningstecken som SD uppvisar. Var för sej behöver det inte betyda så mycket, men tillsammans får de alla klockor att ringa, typ.
18carat gör en del intressanta inlägg, bland annat om att hen träffat ett par som berättat om mindre trevligt som hänt mellan SD och LW.
Det nämns att SD:s och LW:s bostäder ännu är avspärrade och i det sammanhanget spekuleras det lite angående cyklar innanför avspärrning (Schazz).
Resan till USA har behandlats i ungefär hur många inlägg som helst, och det som jag finner mest intressant i det, är att det inte ens verkar gå att få bekräftat om HD var med på den resan överhuvudtaget.
Jag har ännu inte hittat uppgifter om att LW ska ha haft förhållande med flera
gifta män.
Det är också intressant att se hur en del svänger från att ha haft SD som sannolik GM till att i dagsläget inte alls tro att han är det. (Eller kanske snarare ändrat perspektiv när det gäller motivbilden.)
Några postare som jag minns som urknepiga och otrevliga har haft ett par vettiga och sansade inlägg.
Och vice versa.
(Själv har jag ännu inte gjort mitt första inlägg, men det kommer om ett par veckor. Då fick jag genast mina fiskar varma...)