2019-07-16, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantern123
Tror endast det är grape som funkar .
Det förlänger ruset men jag tycker att det känns som att det bostar lite också
Okey. Finns det något annat man kan äta eller dricka för att boosta ruset? Antihistaminer, koffein eller nikotin?
Citera
2019-07-16, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Tycker om den indiska mer för dem är potentare på något sätt så kräver inte lika mycket som dem svenska, men det enda negativa med dem indiska är att dem känns jävla ofräsha när man sväljer dem och i början av ruset (endast dem röda)

Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Instämmer! Indisk tram är min favorit. I synnerhet tamol 200mg.

Däremot upplever jag dem indiska röda 100mg som som underdoserade.

Tänkte väll att ja inte var den enda, dock gillar jag inte dem röda. Känns riktigt äckliga...
Tamol-xx 100/200 vita är riktiga favoriter.
Nu har ja inte trammat på 3månader men antar att dem fortfarande är nice
Citera
2019-07-16, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoda23456
Tänkte väll att ja inte var den enda, dock gillar jag inte dem röda. Känns riktigt äckliga...
Tamol-xx 100/200 vita är riktiga favoriter.
Nu har ja inte trammat på 3månader men antar att dem fortfarande är nice
Det är dem verkligen. Tycker som sagt att vita tamol-xx håller högst standard.

Sen har jag ju hört mycket gott om Topdol ochså men jag har aldrig haft möjlighet att testa just den sorten.
Citera
2019-07-16, 13:51
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Okey. Finns det något annat man kan äta eller dricka för att boosta ruset? Antihistaminer, koffein eller nikotin?

Har hört att alvdeon/ipren boostar lite på trammen, jag tog grapejuice & 2 alvedon med tram och mådde jävligt bra.
Citera
2019-07-16, 14:06
Medlem
Citat:
Har hört att alvdeon/ipren boostar lite på trammen, jag tog grapejuice & 2 alvedon med tram och mådde jävligt bra.
Jag har läst någonstans att alvedon endast boostar den smärtstillande effekten av tramadol men inte själva ruset. Stämmer det?
Citera
2019-07-16, 14:38
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Jag har läst någonstans att alvedon endast boostar den smärtstillande effekten av tramadol men inte själva ruset. Stämmer det?

Det kan nog stämma, kände mig extra mysig när jag tog det med alvedon
Citera
2019-07-16, 14:47
Medlem
Citat:
Det kan nog stämma, kände mig extra mysig när jag tog det med alvedon
Är du säker på att det inte var placebo?
Citera
2019-07-16, 14:52
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Är du säker på att det inte var placebo?

Haha jo det kan det ha varit också, vet inte vad mer jag ska säga, tyckte det blev lite extra mysigare när jag tog alvedon & tram iaf

Bara gjort det en gång än sålänge då jag inte gillar och blanda annan medicin med tram
Citera
2019-07-16, 15:39
Medlem
Citat:
Haha jo det kan det ha varit också, vet inte vad mer jag ska säga, tyckte det blev lite extra mysigare när jag tog alvedon & tram iaf

Bara gjort det en gång än sålänge då jag inte gillar och blanda annan medicin med tram
Jag får ta testa den blandningen helt enkelt och se för mig själv hur det känns.

Kan en större dos antihistaminer boosta ruset?
Citera
2019-07-16, 17:48
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:

Ja paracetamol boostar endast den smärtstillande effekten, annars kan man i bästa fall få lite placebo men inget mer. Grape är en boost dock, boostar även benzo om jag minns rätt. Många tycker även att koffein och nikotin förstärker ruset lite.

Det antihistaminer gör är att de kan motverka illamående och klåda, men jag älskar klådan så jag spyr hellre än att ta bort den
Senast redigerad av sweetlovelydeath 2019-07-16 kl. 17:52.
Citera
2019-07-16, 18:14
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Ja paracetamol boostar endast den smärtstillande effekten, annars kan man i bästa fall få lite placebo men inget mer. Grape är en boost dock, boostar även benzo om jag minns rätt. Många tycker även att koffein och nikotin förstärker ruset lite.

Det antihistaminer gör är att de kan motverka illamående och klåda, men jag älskar klådan så jag spyr hellre än att ta bort den

Klådan är lite för skön ibland haha, hänt flera gånger att jag har kliat så mycket att jag börjar blöda & fått massa sår på ben o armar
Citera
2019-07-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath

Vad är det i grapefrukt som boostar ruset? Varför funkar inga andra citrusfrukter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in