Citat:
Ursprungligen postat av
DiscopussyHunter
da jag bara tagit tram 1 gang tidigare och da tog jag 100 mg utan vare sig ganja eller benso.
I vilket land vistas du, TH..?
Vad kostar ett gram i landet du vistas i..?
100 mg tramadol, 5-10 mg diazepam och en del THC på det kommer ge dig ett fint rus utan tolerans för trammen. Det är i vilket fall en väldigt bra kombo. Nu äter du inte så stora mängder tramadol, men i de fallen en gör det så är det fördelaktigt att röka gräs då det höjer tröskeln för krampanfall.
Nu svarar jag för någon annan men men...
TH är grymt när det kommer till priser jag brukade köpa 100 burkar för 350 baht (<100 kr). En karta japanska (bättre kvalitet) tram i Thailand kan kosta ca 20-30 kr. Benzon är samma priser där oftast, 10 baht st för diazepam t.e.x.
Det gäller dock att vara lite smart då de inte säljer till vem som helst. Har du ingen social cred (Thailand har väldigt annorlunda kultur jämfört med Sverige, varför Thailändare i stort ogillar "fallanger" (västerlänningar). I det fallet man lär sig kulturen, kan några ord Thai och är kulturrevisionistisk så bör en få ut både tram och benso överallt.). I annat fall kan det ta 5-10 försök vilket förvisso inte är något problem då det finns apotek typ varje 100 meter i städerna.
Ni som oroar er över Tramadol och alkohol samt andningsuppehåll: Man SKA vara försiktig med opiater och alkohol. Med det sagt så är rädslan lite obefogad, jag har ätit säkert ett gram och druckit utan att dö. Jag rekommenderar inte att någon super och tar mycket tram men nån öl eller fyra på 300-400 mg är lugnt. Samma sak att supa hårt en 10-12 timmar efter intag av under 1 gram är ingen större fara. Är det nu så att du lyckats med devisen "Once you get into a serious drug collection the tendency is to push it as far as you can", så släng i dig 50 mg efedrin eller ekvivalent dos vaket.