Citat:
Ursprungligen postat av
jeppy666
Mår helt okej på 200 efter 1 veckas paus, jag blir mysig och sitter o pratar med polare hela natten eller så myser jag till filmer, tar nästan aldrig tramadol på dagen tar det endast för att mysa till det på kvällen
5 dagar irad är nog det längsta jag har gjort hittils, gör annars max 3 dagar om veckan med 300-400mg, bara blivit lite för uttråkad denna vecka.
Jag kör också ca 3 dagar i veckan i liknande doser som dig, problemet med att käka tramadol 3 dagar i veckan (för mig) är följande;
Du käkar tramadol - mår skitbra.
På dina pausdagar - Du försöker återhämta dig och få kroppen att hitta rätt, vilket gör att man kan må lite pissigt.
Innan kroppen återhämtat sig - käkar tramadol.
Så jag upplever att trots att man äter det enbart tre gånger i veckan, så ger man aldrig kroppen den tid den vill ha (ca 5-8 dagar) för att fullt reparera sig, innan man tar ytterligare en dos.
Så när man käkar Tramadol mår man uppenbarligen fantastiskt, när man inte gör det så är man lite nere o försöker återhämta sig. Förstår du lite hur jag menar här?
Blir som en ondcirkel trots att man tar det rätt så försiktigt. Det betyder alltså att man 3 dagar i veckan mår bra, för att man käkat tram, o i 4 dagar mår sämre (inte världens jobbigaste at eller något, men sämre). Är det samma problem för dig?