2019-04-22, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Organtjuven7
Vart skulle ni placera James Rodriguez?

Känns väl endå som hans aktie har sjunkt tills där den bör vara nu va? Erkännt talangfull och bra men inte en absolut top top spelare som en gång hävdat.
Citera
2019-04-23, 17:08
Medlem
Christian Eriksen, vi får se hur viktigt han är för Spurs när han försvinner
Citera
2019-04-24, 17:00
Medlem
von_Ss avatar
Vad hände med Sergej Milinkovic-Savic? Backe sa väl innan VM att han skulle bli turneringens bäste spelare och United skulle köpa honom för en miljard. Sen dess har jag inte hört ett ord om honom tror jag.

Jag har inte ens sett honom spela utom i VM så jag kanske är fel person att uttala mig, men får lite känslan att det bara var ett namn som de mer "hippa" twitter/podcast-experterna drog upp för att visa att de hade koll?
Citera
2019-04-24, 20:49
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Vad hände med Sergej Milinkovic-Savic? Backe sa väl innan VM att han skulle bli turneringens bäste spelare och United skulle köpa honom för en miljard. Sen dess har jag inte hört ett ord om honom tror jag.

Jag har inte ens sett honom spela utom i VM så jag kanske är fel person att uttala mig, men får lite känslan att det bara var ett namn som de mer "hippa" twitter/podcast-experterna drog upp för att visa att de hade koll?

Inte hört ett ord om honom? Han är ju typ med på sidor som fotbolltransfers varje vecka
Citera
2019-04-24, 20:52
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Inte hört ett ord om honom? Han är ju typ med på sidor som fotbolltransfers varje vecka

Från "kommer vara VMs bäste spelare" till "med på sidor som footballtransfers varje vecka". Kan jag ta det som en bekräftelse på att han är (var) överskattad?
Citera
2019-07-12, 13:36
Avslutad
Jag måste faktiskt säga Bonucci, att han är överskattad. En spelare som har svårt i en-mot-en och darrar betänkligt ofta för att kunna räknas bland de bästa. Hans bästa säsonger berodde mycket på att Chiellini (också Benatia) var ett sådant monster och täckte bort Bonuccis otillräcklighet. Sedan återkomsten till Juve och med en allt bräckligare Chiellini så synas Bonuccis svagheter rätt så brutalt. Bonucci tillhör den typen av backar som måste ha rätt spelare bredvid sig, han är ingen ensamkrigare, om man säger så.
Citera
2019-07-14, 00:45
Medlem
Daley Blind är en riktig klasslirare. Han kom inte till sin rätt i PL men skulle nog vara väldigt bra i ett spanskt lag med mycket bollinnehav. Skulle inte förvåna mig om Barcelona är där och nappar om nått år.
Citera
2019-07-14, 01:48
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Daley Blind är en riktig klasslirare. Han kom inte till sin rätt i PL men skulle nog vara väldigt bra i ett spanskt lag med mycket bollinnehav. Skulle inte förvåna mig om Barcelona är där och nappar om nått år.
”Om nåt år”? Du får honom att låta som en ung talang. Killen fyller 30 i mars.
Citera
2019-07-14, 01:49
Medlem
bitchassnigers avatar
Riquelme i Villareal vid år 2006 hade kunnat lirar i Barca. Underskattad
Citera
2019-07-14, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
”Om nåt år”? Du får honom att låta som en ung talang. Killen fyller 30 i mars.

Modus operandi för Barcelona är ju att köpa spelare efter att de har peakat.
Citera
2019-07-14, 11:48
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchassniger
Riquelme i Villareal vid år 2006 hade kunnat lirar i Barca. Underskattad

Riquelme lirade i Barca men lyckades inte, lånades till Villarreal där han kom loss bättre, och blev en bärande spelare. Lite som med Maradona, inte alltid det funkar bara för att man är bra.
Citera
2019-07-14, 11:57
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Modus operandi för Barcelona är ju att köpa spelare efter att de har peakat.

Ja, kan de lägga upp 1,2 miljarder för Griezmann så är jag böjd att hålla med. För den summan skulle väl alla utom Messi kunna kallas överskattade, och jag har svårt att tro att klubben och fansen kommer att tycka att det var väl investerade pengar efter att måltorka, skador och prestationsångest gör att han fastnar på bänken någon gång efter nyår .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in