Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Eller så kanske de vart arga över något annat, det är därför jag personligen skulle välkomna att få veta vad som faktiskt hände innan första filmklippet även om jag skulle vilja veta vad som skedde mellan dem också då extremt mycket kan hända på kort tid.
Men hur som så tar jag hellre den svenska lagen rörande självförsvar än den amerikanska.
Men va fn.. varför? Hur tänker du?
Självförsvar är de facto förbjudet i Sverige oavsett hur de jure det påstås vara.
Hur i helvete är det bättre än USA's?
Som videon tråden handlar om.
Solklart självförsvar mot afrofobisk rasse hatattack, men eftersom afghaner sexofredade
Kvinnor så ska dom komma undan med allt.
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och samtidigt så ser jag hur jänkarna hyllar hur den svenska självförsvarslagen fungerar då den amerikanska är så in åt helvete överdriven genom hela "Stand your ground" biten som indirekt ger dig rätten att mörda människor så länge du kan ursäkta att du kände dig livshotad
tillskillnad mot den svenska ditton där du förväntas ha över mänskliga kunskaper i exakt proportioner av våld i alla situationer som inte ens hypertränade specialsoldater har.
Sedan vilka jänkare ser du quote unquote hylla den svenska lagen? Har letat o inte hittat en enda. Tvivlar starkt, nån random mupp på Twitter lj fb kanske