2019-07-13, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Kan du leda i bevis att jag någonsin länkat till något som ens är i närheten av SD-anstruket så är du att gratulera då något sådant material inte står att finna på detta forum.

/Provokatör

Det blir så löjligt när du hela tiden skriver under dina inlägg med Provokatör. Det blir bara fars av det hela vad du än skriver.

Intressant att det kanske handlar om skärskador och inte sårskador. Någon skrev för några dagar sedan att rapporteringen om flaskor var fel men det är kanske inte fel trots allt.
Citera
2019-07-13, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Alla som tycker att AsAP ska sitta häktad och att afghanerna inte gjorde så mycket är verkligen mega mesar och töntar. Hallå kom ner till verkligheten!

Alla ska sitta häktade. Felet är att alla inte gör det. Inte att Rocky gör det.
Citera
2019-07-13, 02:07
Bannlyst
Tråkigt att afghanerna inte blev skjutna av någon bodyguard.

Rocky med sina polare uppträdde mkt ödmjukt och tog en hel del skit innan den sk misshandeln. Blattarna hade trots allt slagit livvakter med hörlurar så han började blöda.
Blattarna hade ju även tagit på sve ska tjejers rumpor. Men det får dom såklart inget straff för, det är ju alla afghaner rättighet att kränka vita kvinnor.

Nä... Frige Rocky, min neger
Citera
2019-07-13, 02:09
Medlem
WordWarriors avatar
Det är bra att Sverige och det svenska rättsväsendet återigen (Assangefallet) blir avslöjade i all sin totalitära ynklighet. Vi lever i en diktatur. Inse detta faktum!

Det finns inget juridiskt skäl att ASAP skulle förbli häktad.

Vi svenskar får inte försvara oss mot mångkulturellt våld. Kommer det att hålla i längden, eller kommer ansvariga att ställas inför rätta? Innan jag dör vill jag se rättvisa skipas! Då kan jag gå i frid!
Citera
2019-07-13, 05:58
Medlem

Häktad kan vem som helst bli vid misstänkt grovt brott. Ska andra regler gälla amerikanska negrer? För att de råkar vara lite kända? Förövrigt någon som knappt någon av den äldre generationen ens vet vem det är.

En svensk som smugglar ett gram heroin i Thailand får nog sitta där.
Är det skillnad på folk och folk?

Häktad är den rapande negern på grund av flyktfara. Det begriper vem som helst, utom rapälskande fåntrattar.
Citera
2019-07-13, 06:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid

Häktad kan vem som helst bli vid misstänkt grovt brott. Ska andra regler gälla amerikanska negrer? För att de råkar vara lite kända? Förövrigt någon som knappt någon av den äldre generationen ens vet vem det är.

Häktad är den rapande negern på grund av flyktfara. Det begriper vem som helst, utom rapälskande fåntrattar.

Det är bara rättshaverister och extrem anarkister som anser att det finns ett problem med att han sitter häktad, det är åtminstone den bilden jag får och då räknar jag bort de som vill att rika och kändisar ska få mer svängutrymme när det kommer till lagboken
Citera
2019-07-13, 08:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Den som lever får se!

VAD ÄR DU FÖR JÄVLA KLAPPMONGO?
Hur hade du reagerat om nån slängt hörlurar i ansiktet på dig och sen följt efter dig fyra kvarter och tjatat på att du ska köpa nya? Dessutom tafsat på tjejer mitt framför dina ögon?

Vad är du för jävla tönt?
Senast redigerad av Apollion 2019-07-13 kl. 08:20.
Citera
2019-07-13, 08:37
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollion
VAD ÄR DU FÖR JÄVLA KLAPPMONGO?
Hur hade du reagerat om nån slängt hörlurar i ansiktet på dig och sen följt efter dig fyra kvarter och tjatat på att du ska köpa nya? Dessutom tafsat på tjejer mitt framför dina ögon?

Vad är du för jävla tönt?

Jag är ganska bekväm med att man inte får misshandla folk hur man vill i Sverige. Att sedan rasistslöddret här på FB tycker annorlunda får väl stå för dem.

#DontFreeASAPLocoBeforeTrial
Citera
2019-07-13, 08:45
Medlem
ursprungligens avatar
Rakim är väl för övrigt ett Islamskt namn? Det är väl inte speciellt konstigt att Herr Rocky inte vill vara en del av det svarta communityt i de förenade staterna?

Eller är det så att alla svarta konverterar då de sitter inne i USA?

Är Rakim en fuskrappare?
Citera
2019-07-13, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid

Varför skulle Asap Rocky fly undan detta för? han har ett turneschema och alla skulle veta vart han var den närmsta månaden. Tror du att han skulle ställa in turnén och försvinna för en misshandelsdom? Att han är häktad pga flyktfara är ett stort skämt
Citera
2019-07-13, 08:51
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lfclfclfclfclfc
Varför skulle Asap Rocky fly undan detta för? han har ett turneschema och alla skulle veta vart han var den närmsta månaden. Tror du att han skulle ställa in turnén och försvinna för en misshandelsdom? Att han är häktad pga flyktfara är ett stort skämt

Det är semestertider och det är alls inte säkert att utredningen skulle hinna bli klar innan turnén avslutades. Det är bättre att låta honom sitta där han sitter så har staten lite koll på honom.
Citera
2019-07-13, 09:04
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lfclfclfclfclfc
Sverige har rätt liten nytta av att veta var Rakim är när han inte är i Vår jurisdiktion.

Jag tänker lite själv hur jag skulle göra om jag var hemma i Sverige och USA skulle villa att jag kom tillbaka för att eventuellt sitta två år i fängelse... skulle jag åka? Skulle jag stanna hemma?
Senast redigerad av Sook 2019-07-13 kl. 09:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in