2019-07-10, 20:52
Medlem
Jewles har aldrig sagt i någon video att issy är för tidig född eller i någon live
Citera
2019-07-10, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
Hur vet du det att issy har fått det har dom aldrig sagt i en video eller i live du måste vara jewles eller issy

YT

En video som talar om det, men vet inte om det är enbart den. Vet inte heller om jag orkar källhänvisa allt, eller om det räcker med bara en video som tar upp allt/en liten del av det jag påstod.
Citera
2019-07-10, 21:26
Medlem
Den här tråden handlar inte om hur dom mår utan om hur dom beter sej.
Citera
2019-07-10, 22:47
Medlem
Imsdal93s avatar
Jag känner mig ganska klar för tillfället.
Väntar tills någon kommer med något nytt, känns som att vi borde göra en sammanställning med fakta/teorier för att vi eventuellt ska kunna komma vidare i den här diskussionen.

Tror oavsett inte att våra ord eller bevisningar kommer påverka Jewels då hon är så långt gången i sitt tillstånd.

Den jag hoppas kunna räddas i det här är Issy.
Och att Jewels grows some, och tar av sig offerkoftan, den klär henne fan inte.
Citera
2019-07-10, 23:56
Medlem
Nu Live igen..
https://youtu.be/ACy_3rle1vY

Edit
Poff.. Borta igen.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2019-07-11 kl. 00:43.
Citera
2019-07-11, 01:08
Medlem
Någon som har sett deras senare videos möt Sune.
Alltså deras content är verkligen igen bra som jag skrev tidigare dom laddar nog bara upp videos så dom kan ha live och få swishing som i äntligen ska gå till bättra deras content på kanalen.

Och när dom väll har en bra hyfsad inkomst då är det ingen som kommer swisha för ingen tittar längre och om det skulle vara någon som tittar då så skulle dom nog inte swisha ändå

Det är inte konstig att dom förlorar premunater och att ingen större youtube vill göra sammarbeten med dom. För då måste ju den större youtubern stå för alla kostnader för dom själva inte har råd.

Som när jewles skrev till jockeboi varje dag och hon blev sur på att han aldrig svara men läser du i deras beskrivningar så skriver dom *vi får mycket mail så vi kanske inte hinner svara på alla fort*
Hur fan tror dom att dom större youtubers har då
Citera
2019-07-11, 01:11
Medlem
Issys ”känsliga” video som hon tänker släppa snart, som enligt dom kommer ändra på hela kanalen och även göra så att deras följare kommer se annorlunda på issy, vad kan det handla om? Gissar på att issy är lesbisk.
Dom borde ta och lugna ner sig, hela youtube grejen kring dom börjar bli galen.
Citera
2019-07-11, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfsexyman
Issys ”känsliga” video som hon tänker släppa snart, som enligt dom kommer ändra på hela kanalen och även göra så att deras följare kommer se annorlunda på issy, vad kan det handla om? Gissar på att issy är lesbisk.

Nej.
Lesbisk med vad? Eller vem?
Vem mer träffar hon förutom Mamman, morfar.. En sten som hon döpt till Kaj (tror stenen hette så) och något gossedjur i garderoben?
Jag gissar på fosterfamilj eller ngt liknande. Önsketänkande kanske? 🤔
Citera
2019-07-11, 01:32
Medlem
Citat:

Lesbisk tror jag inte. Jag tror ärligt talat inte ens att hon är sexuell överhuvudtaget.
Citera
2019-07-11, 01:43
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:

i am getting the popcorn ready
Citera
2019-07-11, 01:44
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Lesbisk tror jag inte. Jag tror ärligt talat inte ens att hon är sexuell överhuvudtaget.

no way her mother would allow it....she doesnt want issy to ever leave home.....
Citera
2019-07-11, 01:45
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nu Live igen..
https://youtu.be/ACy_3rle1vY

Edit
Poff.. Borta igen.

no doubt they got some swish donations......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in