2019-07-10, 18:34
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Har börjat uppkomma konstiga fenomen när jag tar Kratom, senaste gångerna har jag fått panik känslor och extrem ångest i omgångar. Sen är de jätte märkligt när jag ska sova, känns ungefär som när man försöker sova när man trappar ur tyngre droger, sömnparalyser och inbillar sig en massa saker osv. Blir helt paranoid typ.
Vafan är rädd att jag inte kommer kunna fortsätta med Kratomet. Nån annan som varit med om detta?
Citera
2019-07-10, 18:41
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestmotfolkgrupp
Har börjat uppkomma konstiga fenomen när jag tar Kratom, senaste gångerna har jag fått panik känslor och extrem ångest i omgångar. Sen är de jätte märkligt när jag ska sova, känns ungefär som när man försöker sova när man trappar ur tyngre droger, sömnparalyser och inbillar sig en massa saker osv. Blir helt paranoid typ.
Vafan är rädd att jag inte kommer kunna fortsätta med Kratomet. Nån annan som varit med om detta?

Låter ju inte så bra de där. Försök minska doseringen? Ganska knas de där. Annars försök ta en paus från det.
Citera
2019-07-10, 19:04
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Låter ju inte så bra de där. Försök minska doseringen? Ganska knas de där. Annars försök ta en paus från det.
Nae fattar fan inte hur Kratom kan skapa dedär. Brukar ligga på rätt höga doseringar så ska testa minska. Men har aldrig haft några bekymmer innan så man blir ju fan lite orolig haha.
Fortsätter eländet så lägger jag nog ner med Kratomet.
Citera
2019-07-10, 19:43
Medlem
who-s avatar
Citat:
Nae fattar fan inte hur Kratom kan skapa dedär. Brukar ligga på rätt höga doseringar så ska testa minska. Men har aldrig haft några bekymmer innan så man blir ju fan lite orolig haha.
Fortsätter eländet så lägger jag nog ner med Kratomet.

Kanske överdos? Ja testa mindre och hoppas på att det blir bättre.

Återkom gärna hur allt blev.

Bless
Citera
2019-07-11, 00:16
Medlem
vargstars avatar
Någon som vet vart/om det finns Kratom i kapslar? Så jävla jobbigt att väga det och bomba/käka det, vill bara ha en kapsel med en dosering och sen in i käften liksom
Citera
2019-07-11, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Någon som vet vart/om det finns Kratom i kapslar? Så jävla jobbigt att väga det och bomba/käka det, vill bara ha en kapsel med en dosering och sen in i käften liksom
Får inte säljas kapslat i Sverige. Finns att beställa ut lands men då finns risken att tullen plockar det.
Citera
2019-07-11, 16:08
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:

Bless
Kan va så, men förut har jag bara spytt som en räv när jag tagit för mycket.
Tänkte chilla ett par dagar så återkommer nog i början på nästa vecka med hur de blev.
Citera
2019-07-11, 20:33
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Kan va så, men förut har jag bara spytt som en räv när jag tagit för mycket.
Tänkte chilla ett par dagar så återkommer nog i början på nästa vecka med hur de blev.

Det är ju rejäla spyor man får av kratom. Värst är det när man inte hinner till toaletten.
Citera
2019-07-11, 20:49
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det är ju rejäla spyor man får av kratom. Värst är det när man inte hinner till toaletten.
Haha de är de fan, har alltid lyckats ta mig till toaletten dock. Hittills iaf hehe

När jag spytt på opiater har de fan vart rätt gött men på kratom är de fan ingen vidare haha
Citera
2019-07-11, 21:00
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Haha de är de fan, har alltid lyckats ta mig till toaletten dock. Hittills iaf hehe

När jag spytt på opiater har de fan vart rätt gött men på kratom är de fan ingen vidare haha

Det är ungefär samma kaskadspya som på opiater, fast det känns värre att spy på kratom. Sedan så ser det så jävla äckligt ut efter att man spytt grönbrunsörja usch.
Citera
2019-07-15, 07:16
Medlem
Vi är 4 st som ska göra ett gemensamt importköp av kratom från utlandet.
Blir nog 10 kg tillsammans, så vi slipper att handla för ofta.

Vad säger tullverket om införsel av kratom som inte ska förtäras utan ska användas för klädfärgning och tvåltillverkning?

I så fall under vilken tulltariff går det under?

Råvaror eller färgpulver?
Citera
2019-07-17, 19:06
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:

Bless
Nu är allt helt normalt igen, var grymt stressad förra veckan kanske berodde på de. Sjukt skönt att man kan njuta av sitt Kratom igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in