Tack OzzyTheOwl
Jag kollade och undrar hur pass trovärdig den namnlistan kan vara, om nu Medinsyn är vän med SD? Och hur skulle Medinsyn kunna veta vilka LW varit tillsammans med?
Och även om vi utgår från att hon haft en relation med de män hon nämde här, hur många av dom tyckte illa om LW och hade ingen kontakt med henne?
Och så vill jag passa på att säga att även OM hon haft relation med dom som anges, så ser jag henne ändå inte som en lösaktig person, dagens samhälle är sådan som den är idag, kyrkan bör vara modern precis som LW var, det är just det som är kyrkans krux, hänger de inte med tiden och stannar i det gamla fyrkantiga som en gång var, så minskar antalet medlemmar i snabb takt, och kyrkan anses som föråldrigad och för gammaldags, det vet varenda pastor om, att det är just det som varit ett stort problem och därmed har mycket successivt förändrats som tur är, och som sig bör.
Och jag undrar också varför Medinsyn skulle förneka en relation med BeholderX, om de nu hade något på gång vill säga?
Skulle det kunna varit så att SD inte vill erkänna hennes relation, just för att denna relation, skulle kunna ge honom ett motiv i mångas ögon?
Så eftersom Medinsyn inte kan svara på mina frågor kring detta, så vad tror du OzzieTheOwl, vad är rimligt? Vad tror ni andra är rimligt?
Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
Om du går tillbaka till gårdagkvällens inlägg, från den 6/7 så har jag länkat
skribenten @Medinsyns inlägg om dennes/ dennas uppfattning om LW:s
förhållanden/ icke-förhållanden.
Så där finner du initialer/namn/geocach-nick på olika män i
LW:s vänkrets/ bekantskapskrets, enligt @Medinsyns syn på saken.
Mitt inlägg, #48536 kl. 21.00, finns strax efter ett av dina inlägg #48532.