Citat:
Ursprungligen postat av
Emmoelma
Jag har just nu två aktuella brev från Tullverket med de klassiska fraserna att jag ska höra av mig annars förverkas mina tabs enligt mån lag om förverkande... Mina brev de snodde innehöll 200 tabs i varje. Datumet för att höra av sig gällande den första försändelsen har redan gått ut. Det andra brevet från tullen kom för nån vecka sen.
Jag vet inte vad jag har att vänta mig men mina inrikes tabs har kommit som de ska.
Så vad tror ni? Jag har varit så jävla nervös så jag kunnat spy. Och nä jag är inte så jävla cool som vissa av er. Så jag undrar verkligen vad som väntar mig.
Om de får för sig att göra husis, hur mycket tittar de på ens familjesituation innan? Antal barn osv?
Dom kollar säkert vilka de kan förvänta sig finna i lägenheten, kanske de har Soc med sig osv.
Jag fick också brev nyligen från Tullverket om att de gjort beslag av narkotika, ringa smugglingsbrott, vet ej exakt vad de tog då jag beställt en massa små paket av olika sorter.
Men jag skrev kortfattat och förnekade att jag skulle ha beställt någon narkotika. För att jag tolkade det som att om jag INTE förnekade det, så skulle de tolka det som ett erkännande och jag skulle då få böter för smugglingsförsök. Och paket har fortsatt att komma in även efter det, från inom EU då, min adress blev inte flaggad.
Även har paket försvunnit ev inte blivit skickade alls men jag har inte fått mer brev än ett mejlsvar på det mejl jag skickade och då om att jag skulle skaffa en bättre låsbar brevlåda och lämna in ev narkotika till polisen