Citat:
Ursprungligen postat av
trasigjavel
Tack för ditt svar!
Måste man verkligen lämna ett positivt pissprov?

räcker de inte med att dom kollar min historik och journaler från sjukhuset t.ex?
Jag är för övrigt som en tickande bomb och när väl suget blir för stort så kommer jag slå i mig en dos och troligen ODa igen.
Men om man verkligen måste pissa positivt så får jag väl styra lite varor. Låter bara så konstigt på ett sätt
Vet inte om det är ett "måste" tror egentligen inte det, inte med sån od historik som du har iaf.
Men vet på min mottagning så var det mer eller mindre ett krav. Men det är mkt som skiljer sig emellan mottagningarna. Möjligt att man kanske kan bli högre prioriterad om man e positiv kanske.
Tar nog tillbaks mitt råd att du borde styra H. Försök komma in utan det!
Att du inte är positiv just nu kan du ju försvara o trycka på din rädsla för od. Hoppas det går fort för dig, det kan ta tid för många.
Men är man i hög risk att dö om man inte får hjälp så brukar de va snabba. Jag kom in på två dagar, det var sjukt skönt.
Och som sagt med dina tidigare överdoser så borde det lösa sig smidigt.
Ta inga fler bara, lätt hänt att tro man e odödlig bara för man klarat sig hittills mot alla odds. Men det är så jävla lätt hänt och tragiskt att man inte vaknar mer.
Edit : du kan ju va positiv på sub när du söker in med! Det hade jag siktat på om jag var i din sits