Citat:
Ursprungligen postat av
AndAgain
¨
Grundregeln är börja lågt. En tesked är 2,5 gram. Jag gissar att du behöver minst 2-3 teskedar för effekt. Jag har testat med att använda Subutex under perioder jag använt Kratom. Det ger knappt någon effekt och då har jag kanske legat på 12,5 - 15 gram Kratom och kanske 1-2 gram Subutex. Men det är bara fixa lite Kratom och testa!

Många har ju lyckats sluta med smärtstillande mha Kratom så jag tror definitivt du kan sänka din dos. Har du testat CBD emot nervsmärtan?
Brukar alltid börja lågt och testa mig framåt. Alltså jag är inte intresserad utav att bli påverkad (om det är det du menar med effekt). Men du kanske menar rent generellt?
Har inte så mycket pengar till godo just nu, så det är därför jag efterlyser lite information vilken som kan vara bäst.
Kanske det bästa är att beställa en liten mängd, prova på och funkar det bra så är det bara att beställa mer när man får lite pengar över. Låter riktigt positivt det där med att kunna sänka sin dos i alla fall.
CBD funkade ganska bra mot nervsmärtorna. Problemet är dock att det har blivit narkotikaklassat, eller inte CBD:n i sig men de som innehåller extremt låga halter THC oavsett om det är så lite som 0.0001%
Vill helst inte riskera någonting sådant. Det sägs ju dock att det kommer finnas enbart CBD utan spår av THC inom snar framtid men frågan är bara om den kommer vara lika effektivt som de med liten mängd THC. Det sägs att även om det är extremt låga halter THC så kan den ha en positiv verkan ändå. Att det då kan finnas en risk att enbart CBD inte ger någon som helst effekt
Har du någon rekommendation gällande Kratom? I för sig är det inget dålig om det är starkare, då är det bara mindre mängder som behövs. Lutar lite mot Green / Thai Maeng Da alt Red Bali eller Bornean, men vet inte vilken.