2019-07-03, 11:44
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Framförallt är ju ”bråket” riktigt lejmt och tramsigt. Så där ser det ju ut utanför vilken krog som helst vid 03.15. Töntar.

Vet inte vilka krogar du hänger på, men om det fanns ett ställe där afghanska skäggbarn flyger ner i asfalten varje helg så hade Aftonbladet redan haft monsteruppslag om detta.

Tror detta kommer resultera i att fler hiphopartister skiter i att besöka Sverige, minns att även Snoop Dogg blev anhållen ett par år sen efter en spelning, förmodad hög på weed.
Citera
2019-07-03, 11:44
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan184
Jag tycker det är konstigt att så fort dessa nerdrogade ligister själva gör något så körs dom hem till sina boenden och är tillbaks på samma ställe efter 2 timmar, med ett nedlagt fall i bagaget. Jag menar, offret har misshandlat vakten, trakasserad mötande personer, antagligen hela dagen. Men han häktar dom inte. Medans dessa killar häktar dom direkt. Det är en skamfläck för Sverige att sådana idioter får vara på våra gator och terrorisera oss och turister. Och det är ju brutalt pinsamt om dom dessutom ska få straff för det.
De är den nya adeln så det är inget konstigt alls. Eller jo, det är lite konstigt att vi tog tillbaks ståndssamhället igen men det var det majoriteten ville så det är vad det är.

Det är dock bra för Sverige att det här kommer upp i ljuset. När ingen längre vill komma hit på semester eller för att uppträda eller vad fan som helst och när utländska medier bara förlöjligar oss hela tiden så kommer fler svenskar att inse att det här med ståndssamhället kanske inte var en så bra idé ändå.
Citera
2019-07-03, 11:47
Medlem
ASAP Rocky har min fulla respekt här. Han och hans crew sköter detta utmärkt med stort tålamod dessutom. Afghanerna däremot...
Citera
2019-07-03, 11:48
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Vet inte vilka krogar du hänger på, men om det fanns ett ställe där afghanska skäggbarn flyger ner i asfalten varje helg så hade Aftonbladet redan haft monsteruppslag om detta.

Tror detta kommer resultera i att fler hiphopartister skiter i att besöka Sverige, minns att även Snoop Dogg blev anhållen ett par år sen efter en spelning, förmodad hög på weed.

När krogarna stänger i vilken storstad som helst är det några snubbar som står och fylletjafsar så där. Både ASAP Rocky och hörlurskillarna gör ju bara bort sig. Pinsamt att se.
Citera
2019-07-03, 11:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
De är den nya adeln så det är inget konstigt alls. Eller jo, det är lite konstigt att vi tog tillbaks ståndssamhället igen men det var det majoriteten ville så det är vad det är.

Det är dock bra för Sverige att det här kommer upp i ljuset. När ingen längre vill komma hit på semester eller för att uppträda eller vad fan som helst och när utländska medier bara förlöjligar oss hela tiden så kommer fler svenskar att inse att det här med ståndssamhället kanske inte var en så bra idé ändå.

Något positivt. Skulle vara ännu mer positivt om det visar sig att dessa två män säger sig vara runt 15 år. Vad i helvete kommer ASAP Rocky och amerikansk media att tycka då.
Citera
2019-07-03, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Något positivt. Skulle vara ännu mer positivt om det visar sig att dessa två män säger sig vara runt 15 år. Vad i helvete kommer ASAP Rocky och amerikansk media att tycka då.

...och att de fortfarande befinner sig i Sverige p g a "studier".
Citera
2019-07-03, 11:51
Medlem
Citat:
Sedan så påverkad att han tror att ASAP har haft sönder som och måste betala! Eller påverkad, han har lärt sig att i Sverige ska alltid någon annan betala.

Om ASAP sitter i finkan hoppas jag ena afghanen blir åtalad också. Borde bli åtminstone ringa misshandel för detta med att kasta lurarna. Sedan återstår det att se om kvinnorna anmäler i så fall blir det ofredande för bägge också.

ASAP (eller snarare hans vänner) gjorde en miss här med att dels videon läckte sedan vara så öppna med varför afghanerna åkte på stryk. De skulle väntat tills de var på trygg amerikansk mark.

Hazaren förtjänade det han fick. Båda borde bli åtalade för ofredande. I detta feministiska land så borde det ju vara en prioritet.

Är något seriöst fel med det här landet om hazarerna får frikort.
Citera
2019-07-03, 11:51
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Sedan så påverkad att han tror att ASAP har haft sönder som och måste betala! Eller påverkad, han har lärt sig att i Sverige ska alltid någon annan betala.

Om ASAP sitter i finkan hoppas jag ena afghanen blir åtalad också. Borde bli åtminstone ringa misshandel för detta med att kasta lurarna. Sedan återstår det att se om kvinnorna anmäler i så fall blir det ofredande för bägge också.

ASAP (eller snarare hans vänner) gjorde en miss här med att dels videon läckte sedan vara så öppna med varför afghanerna åkte på stryk. De skulle väntat tills de var på trygg amerikansk mark.
Precis, hög eller ej så vet de att de kan tafsa på brudar och mucka gräl med folk utan att någon gör något. De måste dock varit riktigt höga att de inte kunde skilja på cuck svenskar och Asap och hans entourage
Citera
2019-07-03, 11:53
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Amerikanerna uppfattade nog inte ens afghanerna som det utan i deras ögon var de vita. Ändå skulle de nitas? Det är det som ska diskuteras.

Även om afghanerna hade varit två påtända och tafsande wt svenskar hade de förtjänat att få stryk.
Citera
2019-07-03, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Nej, om du tittar på videon så ser du hur de blir förföljda och attackerade gång på gång. Till slut försvarar de sig.

Jag förstår att cucks tycker det är hemskt när folk begår synden självförsvar. Här i Sverige är det bara rasister som försvarar sig. Fan, skäms du inte?
har sett videon, men ingenstans ser jag att det handlar om nödvärn med fara för sitt liv.
afghanerna verkar följa efter, men det berättigar knappast någon att ta lagen i egna händer. De skulle ringt polisen om de varit korrekta, men som bushneger tar man till övervåld istället.
Citera
2019-07-03, 12:00
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Någon video? Jag länkade till den från asap insta: https://www.instagram.com/tv/BzazIJKHio6/?utm_source=ig_web_copy_link
Jag tycker den är rätt tydlig vad som hänt.
Ja. Tack för den videon. Men varför började afghanen bråka från början? Det måste ha varit något tjafs innan inne på restaurangen?
Citera
2019-07-03, 12:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 788578
Jaha, men nu pratar vi om världskänd, inte välkänd. Förstår du skillnaden?

Hur världskänd är han, undra. Ingenting står på CNN, RT, Daily
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in