2019-07-03, 11:22
Medlem
Läste nyss på Aftonbladet att ASAP kan hållas anhållen tills på lördag.
Detta kommer ju självklart påverka han då han har flera spelningar under veckan.
Citera
2019-07-03, 11:23
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
OK. Försökte ASAP Rocky eller någon i hans sällskap försvara tjejen? Var det därför Afghanen blev förbannad?
Tittade du på videon? Vad jag förstår tafsade de på tjejerna innan de sen började mucka med asap.
Men det är min tolkning baserat på tjejens, som filmar, uttalande.
Citera
2019-07-03, 11:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Man ser verkligen hazarernas förvåning när tjejen som de tidigare tafsat på pratar med rapparen. Just i det ögonblicket förstår de att de kommer åka på stryk.

http://forumbilder.se/I5VB7/rocke-asap

Hade de tafsat på ett huckle? Som dessutom var svart själv. Knappast troligt.
Citera
2019-07-03, 11:26
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Tittade du på videon? Vad jag förstår tafsade de på tjejerna innan de sen började mucka med asap.
Men det är min tolkning baserat på tjejens, som filmar, uttalande.
Jo, jag tittade på någon video, men jag kunde inte se det momentet. Kanske finns fler som jag missat.
Citera
2019-07-03, 11:27
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jo, jag tittade på någon video, men jag kunde inte se det momentet. Kanske finns fler som jag missat.
Någon video? Jag länkade till den från asap insta: https://www.instagram.com/tv/BzazIJKHio6/?utm_source=ig_web_copy_link
Jag tycker den är rätt tydlig vad som hänt.
Citera
2019-07-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Sammanfattning

Ett gäng random rappande bushnegrer tror att det är ok att hämnas och spö på några afghanisar som följer efter dem. Man visar det genom att vara så utbota korkade att man filmar och lägger upp det på nätet. De tror alltså att det ska rättfärdiga misshandeln.

Med risk för att låta rasistisk, men detta visar ju med alla tydlighet att svarta inte har samma tankeverksamhet och konsekvenstänk som en vit.

"you can take the n-word out of the djungle, but you cant....etc.."

Det var en mycket bra sammanfattning... du har inte läst tråden alls eller ?

Själva kastet och misshandeln lades ju upp först av någon utomstående. Sen la denna ASAP upp det som dom filmade, där får man se att "BO" hög som ett hus följer efter dom och vägrar ge sig. Dom håller sig till och med lugna när b"offret" slår sönder sina hörlurar på vakten, och börjar tjata om att det är vakten som gjort sönder dom.

Visst kan slagen efter dom slängt ner BO på marken vara onödiga. Men antagligen så vill dom vara säkra på att han inte går upp och drar fram en kniv efter dom vänt sig om. För som alla ser så är detta "bo" helt oberäknelig och instabil. Hade det varit fel gäng i Sverige så hade dom stått och stampat på offrets huvud istället. Dessa står bara å nöter lite slag på kroppen.

Jag tycker det är konstigt att så fort dessa nerdrogade ligister själva gör något så körs dom hem till sina boenden och är tillbaks på samma ställe efter 2 timmar, med ett nedlagt fall i bagaget. Jag menar, offret har misshandlat vakten, trakasserad mötande personer, antagligen hela dagen. Men han häktar dom inte. Medans dessa killar häktar dom direkt. Det är en skamfläck för Sverige att sådana idioter får vara på våra gator och terrorisera oss och turister. Och det är ju brutalt pinsamt om dom dessutom ska få straff för det.
Citera
2019-07-03, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Hade de tafsat på ett huckle? Som dessutom var svart själv. Knappast troligt.

Hon gick ju emellan tidigare och försökte få afghanera och förstå att dom kommer få stryk ifall dom inte försvinner.

Det är knappast hon som pratar med ASAP i slutet på filmen..
Citera
2019-07-03, 11:35
Medlem
JeffDaviss avatar
Framförallt är ju ”bråket” riktigt lejmt och tramsigt. Så där ser det ju ut utanför vilken krog som helst vid 03.15. Töntar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan184
Det var en mycket bra sammanfattning... du har inte läst tråden alls eller ?

Själva kastet och misshandeln lades ju upp först av någon utomstående. Sen la denna ASAP upp det som dom filmade, där får man se att "BO" hög som ett hus följer efter dom och vägrar ge sig. Dom håller sig till och med lugna när b"offret" slår sönder sina hörlurar på vakten, och börjar tjata om att det är vakten som gjort sönder dom.

Visst kan slagen efter dom slängt ner BO på marken vara onödiga. Men antagligen så vill dom vara säkra på att han inte går upp och drar fram en kniv efter dom vänt sig om. För som alla ser så är detta "bo" helt oberäknelig och instabil. Hade det varit fel gäng i Sverige så hade dom stått och stampat på offrets huvud istället. Dessa står bara å nöter lite slag på kroppen.

Jag tycker det är konstigt att så fort dessa nerdrogade ligister själva gör något så körs dom hem till sina boenden och är tillbaks på samma ställe efter 2 timmar, med ett nedlagt fall i bagaget. Jag menar, offret har misshandlat vakten, trakasserad mötande personer, antagligen hela dagen. Men han häktar dom inte. Medans dessa killar häktar dom direkt. Det är en skamfläck för Sverige att sådana idioter får vara på våra gator och terrorisera oss och turister. Och det är ju brutalt pinsamt om dom dessutom ska få straff för det.

Ja när du beskriver det sådär blir det uppenbart hur samhällskontraktet är brutet och staten aktivt strider Mot svenskar.

Man Vill ha kriminella babbar överallt. De ska inte utvisad eller låsas in, de är biologiska vapen här för att förgöra oss.

Bra att omvärlden får se vilken kloak Sverige är.
Citera
Medlem
Eko_s avatar
Ge ASAP rocky och hans crew tapperhetsmedaljer. Dom tar hand om vår skit. Istället för att blunda för problemen så tar amerikaner hand om dom. Dom här afghanpojkarna(männen) ska bort från vårt land och jag antar att vi får outsourca det till Amerikanerna för att vi själva är för fega/naiva/pk (välj vad ni vill) för att ta hand om det.

Dom gör allt by the book enligt mig. Försöker avstyra bråket, blir förföljda och dessutom slagna av hazarerna, försöker avstyra lite till. Sen når det en gräns där dom måste banka skiten ur dom, det är det enda språk dessa äckliga pissråttor förstår. Hur kan folk klaga över detta förfarande? Hade fler människor i vårt land agerat såhär hade afghanerna inte blivit långvariga och längtat efter att komma hem.
Citera
2019-07-03, 11:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Afghanen tog sina lurar och attackerade livvakten med dem så de gick sönder. Syns klart och tydligt på videon https://www.instagram.com/tv/BzazIJKHio6/?utm_source=ig_web_copy_link

Sedan så påverkad att han tror att ASAP har haft sönder som och måste betala! Eller påverkad, han har lärt sig att i Sverige ska alltid någon annan betala.

Om ASAP sitter i finkan hoppas jag ena afghanen blir åtalad också. Borde bli åtminstone ringa misshandel för detta med att kasta lurarna. Sedan återstår det att se om kvinnorna anmäler i så fall blir det ofredande för bägge också.

ASAP (eller snarare hans vänner) gjorde en miss här med att dels videon läckte sedan vara så öppna med varför afghanerna åkte på stryk. De skulle väntat tills de var på trygg amerikansk mark.
Citera
2019-07-03, 11:42
Avstängd
Amerikanerna uppfattade nog inte ens afghanerna som det utan i deras ögon var de vita. Ändå skulle de nitas? Det är det som ska diskuteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in