2019-07-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Har inget med saken att göra. Dessutom så dök ju aldrig huvudvittnet upp, så det blev inget av det. Men utveckla gärna en konspiration om det, i lämplig avdelning. För du har ju redan dömt Negern.

Har han aldrig slagits förr menar du?
Citera
2019-07-02, 21:05
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Här ser man klart och tydligt att afghanen var den som startade.
https://www.tmz.com/2019/07/02/asap-rocky-played-peacemaker-before-crew-brawl-stockholm-sweden/

Känns som en jävla dålig idé att ge sig på den där bjässen.
Fy fan vilka äckliga jävla fittafghaner. De är så vana vid att bli skyddade av vår sinnessjuka stat att de tror att de kommer undan med vad som helst. Förbannat synd att det inte var vintermörker i en gränd utan vittnen.
Citera
2019-07-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Många artister har en stor negervakt, men han ser ju inte direkt snabb ut för han är så stor.
Är dom till för att skrämmas med lr kan dom slåss?

Kolla videon så ser du att han slåss. Tidigt sopar han sönder killens mobil också
Citera
2019-07-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Afghanen slår livvakten i ansiktet med sina hörlurar som går sönder, sen följer han efter hip-hopgänget
och vill ha ersättning för sabbade lurar. Dessa efterhängsna påtända killar förtjänade omgången.

Nej hans mobil slängs sönder. Vakt och asap kommer åtalas
Citera
2019-07-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eduard
Rocky (BO) står för ett klockrent ingripande i självförsvar. Att BO först oskadliggör våldsmannen genom ett skolboksexempel av ett brottarkast, för att sedan snabbt, i samarbete med sitt entourage, följa upp och genom att hålla fast våldsmannens armar och ben hindra denna från att dra sitt stickvapen.

Jag hoppas innerligt att våldsmannen döms till högsta möjliga straff. Nästa gång kanske det är någon som inte har samma förutsättningar som BO att försvara sig som blir utsatt av denna oprovocerat aggressiva våldsman.

Ingen här vet vad som skett innan dom börjar filma. Det kommer fram i utredningen ska du se. Därför asap är nervös nu och börjar publicera korta vinklade klipp på händelsen.
Citera
2019-07-02, 21:09
Medlem
ursprungligens avatar
Åkte förbi stadion på eftermiddagen då var det redan en massa fjortisar, mest med svensk nedärvd essens som höll på att bo in sig där.

Jag antar att han spelar nu och att svensk polis kommer att "prata lite" med honom när konserten slutar.

Jag antar att Stadionkonserter måste sluta före kl 22.00 för att överklassgrannarna gnäller, så "slut" kl 21.45 och sen ett "spontant" extranummer innan fyrverkerierna.

Jag litar på att svensk polis gör jobbet efter konserten.
Citera
2019-07-02, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Afghanen lappade till livvakten med sina hörlurar så att de gick sönder.
Därefter började han säga "I want my headphones".

Det hade väl fan bara att ge honom sina söndriga hörlurar då ju.
Citera
2019-07-02, 21:15
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Nej hans mobil slängs sönder. Vakt och asap kommer åtalas
Va? Var får du det ifrån? Det finns ju fan på film hur han drämmer till livvakten med sina hörlurar. Därefter förföljer han gruppen och tjatar om sina hörlurar. Helt förvirrad. Inte ett ord om någon telefon.
Citera
2019-07-02, 21:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Åkte förbi stadion på eftermiddagen då var det redan en massa fjortisar, mest med svensk nedärvd essens som höll på att bo in sig där.

Jag antar att han spelar nu och att svensk polis kommer att "prata lite" med honom när konserten slutar.

Jag antar att Stadionkonserter måste sluta före kl 22.00 för att överklassgrannarna gnäller, så "slut" kl 21.45 och sen ett "spontant" extranummer innan fyrverkerierna.

Jag litar på att svensk polis gör jobbet efter konserten.

Har vi måhända en ny Assange-följetong att se fram emot. Hade varit bättre för honom om det var ett par svennar istället för den skyddade högadeln afghaner han muckat med.
Citera
2019-07-02, 21:16
Medlem
Den här fule rapparen är väl utländsk medborgare. Vad kommer att hända? Han måste väl ändå få ett straff. Även om han blev provocerad får man väl inte slå någon. Eller gäller inte detta förhållningssätt för en "världs-stjärna"? Står han över lagen?

Vem har anmält honom? Har Afghanerna gjort det, vad finns att vinna.
Citera
2019-07-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
Va? Var får du det ifrån? Det finns ju fan på film hur han drämmer till livvakten med sina hörlurar. Därefter förföljer han gruppen och tjatar om sina hörlurar. Helt förvirrad. Inte ett ord om någon telefon.

Då missar du början. Och vad hände innan klippet startar?
Citera
2019-07-02, 21:19
Medlem
Varför favoriserar ni negern här? Bura in honom säger jag och statuera exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in