2019-06-29, 16:07
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Vad är anledningen till det ?

Det skrev nån ju.. För att det är viktigt att bevara oskulden inom den kulturen/religionen. Analsex räknas inte som sex. Ingen mödis.
Citera
2019-06-29, 16:27
Medlem
Maydies avatar
Har trots allt slampat runt ett par år nu, och av kanske 100 tjejer, så älskar kanske..5 av dom analt? 10 kanske gillar det, medans resten bara blir äcklade..
Citera
2019-07-02, 23:15
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Med förberedd menar du att tarmen är tömd?

Ja, helt tömd som efter en tarmsköljning eller lavemang.
Citera
2019-07-02, 23:23
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Min uppfattningen är att ALLA kvinnor gillar anal sex.
Gör man rätt och inte tvingar sig på dem så torskar de direkt.
Men man kan sabba allt lika fort

Det gör de inte alls.
Skulle aldrig falla mig in då ändtarmen innehåller farliga bakterier som kan orsaka allvarliga sjukdomar om de kommer i kontakt med slidan, och för att det skadar ändtarmsmuskeln och kan orsaka att kvinnan inte kan hålla tätt.
Porrskadade människor skriver sådant som du skriver.
Läs för helvete någon gång om vilka skador porrstjärnor faktiskt får.
Det är en uppoffring de gör för att tjäna pengar.
Ni kan fortsätta lura i era kvinnooffer att det ingår i vanligt sex.
Men det gör det faktiskt inte.
Sätt på varandra istället jävla idioter. Det är ju ändå samma sak. Röv som röv. Kvinnor och män.
Senast redigerad av Grollaren 2019-07-02 kl. 23:26.
Citera
2019-07-03, 01:41
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Ja, helt tömd som efter en tarmsköljning eller lavemang.

Det går ju annars att genomföra med din sexpartners assistans, som en del av förspelet.
Citera
2019-07-03, 02:46
Medlem
joyces avatar
Citat:
Det går ju annars att genomföra med din sexpartners assistans, som en del av förspelet.

Tänder inte alls på den delen av förberedelsen och ser det inte som ett förspel i dagsläget. Däremot gillar jag att ha kontroll över min tarm innan analsex.
Citera
2019-07-03, 08:37
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Det gör de inte alls.
Skulle aldrig falla mig in då ändtarmen innehåller farliga bakterier som kan orsaka allvarliga sjukdomar om de kommer i kontakt med slidan, och för att det skadar ändtarmsmuskeln och kan orsaka att kvinnan inte kan hålla tätt.
Porrskadade människor skriver sådant som du skriver.
Läs för helvete någon gång om vilka skador porrstjärnor faktiskt får.
Det är en uppoffring de gör för att tjäna pengar.
Ni kan fortsätta lura i era kvinnooffer att det ingår i vanligt sex.
Men det gör det faktiskt inte.
Sätt på varandra istället jävla idioter. Det är ju ändå samma sak. Röv som röv. Kvinnor och män.

Jag håller med om att det är helt galet att påstå att alla kvinnor skulle gilla analsex. Men du är lika vimsig du, när du hävdar att det ger skador och orsakar att man inte kan hålla tätt. Rabiat feminist?
Sanningen är, som vanligt, någonstans mitt emellan. En del gillar det, andra inte. Dom som gillar det är inte inkontinenta bara för det, och lider inte av allsköns infektioner jämt och ständigt. Och dom är definitivt inte "kvinnooffer" för det. Vad som är "vanlig sex" är olika för alla.

Och nej, "röv som röv" fungerar inte som argument. Lika lite som "mun som mun" om man nu vill bli avsugen. Sluta kalla folk för idioter bara för att dom inte tycker som du.

Känns som du läst för mycket feministpropaganda. Är du frigid också? Låter ju inte som du ser sex som särskilt kul.
Citera
2019-07-03, 10:15
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Tänder inte alls på den delen av förberedelsen och ser det inte som ett förspel i dagsläget. Däremot gillar jag att ha kontroll över min tarm innan analsex.

Är det för att göra det smidigare för ass to mouth?
Citera
2019-07-03, 11:49
Medlem
joyces avatar
Citat:
Är det för att göra det smidigare för ass to mouth?

Snarare för att undvika underlivsinfektioner. Gillar att varva lite mellan hålen. Jag fastar gärna 6-7 timmar innan och sen äter jag innan sex så att jag orkar.
Citera
2019-07-03, 13:55
Medlem
kinky_Ms avatar
Om man gör det på rätt sätt gillar de flesta det om man tömt tarmen innan. Det är inte som i porrfilm.
Analen har en helt annan vinkel än slidan.
Kuken får gärna vara modell mindre.
Citera
2019-07-03, 14:07
Medlem
Grollarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Jag håller med om att det är helt galet att påstå att alla kvinnor skulle gilla analsex. Men du är lika vimsig du, när du hävdar att det ger skador och orsakar att man inte kan hålla tätt. Rabiat feminist?
Sanningen är, som vanligt, någonstans mitt emellan. En del gillar det, andra inte. Dom som gillar det är inte inkontinenta bara för det, och lider inte av allsköns infektioner jämt och ständigt. Och dom är definitivt inte "kvinnooffer" för det. Vad som är "vanlig sex" är olika för alla.

Och nej, "röv som röv" fungerar inte som argument. Lika lite som "mun som mun" om man nu vill bli avsugen. Sluta kalla folk för idioter bara för att dom inte tycker som du.

Känns som du läst för mycket feministpropaganda. Är du frigid också? Låter ju inte som du ser sex som särskilt kul.

Det är ingen propaganda.
Kontakta vilken vårdpersonal som helst och fråga.
Mun mot mun är också samma sak mellan män och kvinnor. Skillnaden är väl bara skäggstubb...
Vad jag tycker om sex kan ju du bara gissa dig till. Sanningen har du ingen aning om.
Ja, skadar man andra människor för sin egen njutning så är man en idiot i mina ögon.
Du däremot hakade nog mest upp dig på min antydan om att man lika gärna kan göra det med en man.
Att använda feminist som skällsord när kvinnor försvarar sin rätt och sin kropp känns bara löjligt och obildat.
Citera
2019-07-03, 16:19
Medlem
Ghastens avatar
Ingen så här långt. Räcker ju med mus och mun. Men tyvärr är många emot avsugningar med eller då är dom så dåliga att man inte vill ha den i munnen på dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in