Citat:
Ursprungligen postat av
Grollaren
Det gör de inte alls.
Skulle aldrig falla mig in då ändtarmen innehåller farliga bakterier som kan orsaka allvarliga sjukdomar om de kommer i kontakt med slidan, och för att det skadar ändtarmsmuskeln och kan orsaka att kvinnan inte kan hålla tätt.
Porrskadade människor skriver sådant som du skriver.
Läs för helvete någon gång om vilka skador porrstjärnor faktiskt får.
Det är en uppoffring de gör för att tjäna pengar.
Ni kan fortsätta lura i era kvinnooffer att det ingår i vanligt sex.
Men det gör det faktiskt inte.
Sätt på varandra istället jävla idioter. Det är ju ändå samma sak. Röv som röv. Kvinnor och män.
Jag håller med om att det är helt galet att påstå att alla kvinnor skulle gilla analsex. Men du är lika vimsig du, när du hävdar att det ger skador och orsakar att man inte kan hålla tätt. Rabiat feminist?
Sanningen är, som vanligt, någonstans mitt emellan. En del gillar det, andra inte. Dom som gillar det är inte inkontinenta bara för det, och lider inte av allsköns infektioner jämt och ständigt. Och dom är definitivt inte "kvinnooffer" för det. Vad som är "vanlig sex" är olika för alla.
Och nej, "röv som röv" fungerar inte som argument. Lika lite som "mun som mun" om man nu vill bli avsugen. Sluta kalla folk för idioter bara för att dom inte tycker som du.
Känns som du läst för mycket feministpropaganda. Är du frigid också? Låter ju inte som du ser sex som särskilt kul.