2004-09-15, 00:44
Medlem
Mjauvs avatar
Jag vet att det finns ett dussin trådar om detta ämne, men fullt så fort avverkas inte FB-trådar i detta forum att jag tränger ut andra ämnen genom att starta denna.

Frågan som lyder är:
Hur VANLIGT är det egentligen att tjejer gillar analsex (enligt er subjektiva uppfattning)?
Frågan är främst ställd till andra snubbar men visst är det trevligt om tjejer på forumet ger sin syn (och erfarenheter) på saken.

och för att undvika missförstånd (och kräkreaktioner hos mig):
När jag skriver analsex så menar jag penetration eller annan stimulans av TJEJENS anal.
Citera
2004-09-15, 00:55
Medlem
Jag har inte träffat någon tjej som gillat det, däremot som kunnat tänka sig att prova. Min uppfattning är (inte bara skapad från den egna erfarenheten då) att en övervägande del av tjejerna inte gillar det (som i att de får njutning av det) och att en iaf hyfsat stor del av dem t.om. ogillar det (antingen för att de provat eller bara på fördomar).
Citera
2004-09-15, 01:14
Medlem
T.Nilssons avatar
Min uppfattning är att dom flesta är rädda för att prova. Sen ställer en del upp fast dom egentligen inte vill, och då spänner dom sig för mycket för att kunna njuta.
Har anala erfarenheter med tre tjejer.

1. 16-åring. Var livrädd, och vi slutade efter att hennes hål höll på att bita av mig fingret.
2. Runt 20 år gillade det, men var ändå lite nervös. Fick sluta efter en stund, för hon började spänna sig igen, efter att ha varit ganska avslappnad. Var rätt packad också, så jag kanske var lite för ivrig...
3. Älskar det, vill mer än vad jag vill.
Citera
2004-09-15, 07:32
Medlem
MindBlowns avatar
Min teori ar att ungefar en av 5 kvinnor uppskattar det i storre eller mindre man , allt beroende pa omstandigheter och upphetsningsniva.
Citera
2004-09-15, 07:43
Medlem
Nu har jag ju inga källor eller nåt, men har för mig att jag läste en undersökning där ca hälften av de tillfrågade tjejerna haft analsex. Bland dem så var det ca hälften som inte gillade det, en fjärdedel som gillade det och en fjärdedel som kunde tänka sig att göra om det. Nåt åt det hållet var det nog iaf, även om mitt minne kan svika lite.
Citera
2004-09-15, 09:16
Medlem
Analsex funkar bäst om tjejen är full. Då är hon mindre hämmad, kåtare, smärtstillad och muskelavslappnad.

Ungefär hälften av tjejerna jag knullat har accepterat ett finger i stjärthålet. Går det med finger går det med dasen också om man lirkar lite, bildligt och bokstavligt talat.
Citera
2004-09-15, 09:29
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Analsex funkar bäst om tjejen är full. Då är hon mindre hämmad, kåtare, smärtstillad och muskelavslappnad.

Ungefär hälften av tjejerna jag knullat har accepterat ett finger i stjärthålet. Går det med finger går det med dasen också om man lirkar lite, bildligt och bokstavligt talat.
Kan dom klämma en rejäl neger, borde dom kunna njuta av en väl inoljad dolme också.
Citera
2004-09-15, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Kan dom klämma en rejäl neger, borde dom kunna njuta av en väl inoljad dolme också.

Herrn talar av egen erfarenhet förstår jag, var den inoljade dolmen skön?
Citera
2004-09-15, 09:44
Bannlyst
Jag brukar slicka lite runt hålet, men inte ofta jag får komma in
Citera
2004-09-15, 09:48
Medlem
Har försökt med tjejer i olika åldrar innan. En del har sagt tvärt nej, emdans andra har gått med på att prova. De flesta gillar det inte men nån har tyckt det är upphetsande och därför gillar det. Min nuvarande flickvän älskar det, både rent fysiskt och även för att hon tycker det är förnedrande.
Citera
2004-09-15, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindBlown
Min teori ar att ungefar en av 5 kvinnor uppskattar det i storre eller mindre man , allt beroende pa omstandigheter och upphetsningsniva.

Stämmer ganska bra med mina erfarenheter, om man räknar in penetration med fingrar, buttplugs etc
Citera
2004-09-15, 10:38
Medlem
Har bara träffat EN tjej som verkligen ville ha det, som bad om det, och som på något magiskt sätt lyckades få orgasm med köttspettet i brumman utan att behöva stimulera andra delar.

Sen är det väl ungefär hälften av tjejerna jag träffat som kan tänka sig att ha det, men föredrar att fila i rätt springa.

Förövrigt tycker jag att pajspackeri är lite överskattat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in