I stort sett alla kvinnor jag har haft längre relationer med sedan 90-talets mitt har åtminstone velat prova. Nuförtiden tycks det mer eller mindre ingå i standardrepertoaren.
En del kvinnor har gillat att bli tagna i stjärten och få höra vilka små knullslynor de är. En del kvinnor har själva tagit kommandot och sett till att inträngning och tempo blir precis som de vill och har sedan klitorissmekt sig själva till orgasm. En del kvinnor gillar att bli grundligt fittslickade och uppvärmda och är sedan redo att analknullas. En del kvinnor har för det mesta ogillat det men har ibland haft en slags analsexmoments när de har känt att stjärtknull funkar. En del kvinnor har velat ha analsex trots att det egentligen inte har medfört någon större njutning för dem. De har snarare tänt på det "förbjudna" och snuskiga i att låta sig rövknullas. Och så har jag träffat på några som redan från början gjort klart att stjärten är ett big no no. Men nog har de allra flesta åtminstone velat experimentera sig fram.
Med ett engångsligg har jag aldrig någonsin haft analsex. Det är ingen som har själv har tagit initiativet och jag har heller inte gjort det.