Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-29, 19:15
Medlem
shoreditchs avatar
I stort sett alla kvinnor jag har haft längre relationer med sedan 90-talets mitt har åtminstone velat prova. Nuförtiden tycks det mer eller mindre ingå i standardrepertoaren.

En del kvinnor har gillat att bli tagna i stjärten och få höra vilka små knullslynor de är. En del kvinnor har själva tagit kommandot och sett till att inträngning och tempo blir precis som de vill och har sedan klitorissmekt sig själva till orgasm. En del kvinnor gillar att bli grundligt fittslickade och uppvärmda och är sedan redo att analknullas. En del kvinnor har för det mesta ogillat det men har ibland haft en slags analsexmoments när de har känt att stjärtknull funkar. En del kvinnor har velat ha analsex trots att det egentligen inte har medfört någon större njutning för dem. De har snarare tänt på det "förbjudna" och snuskiga i att låta sig rövknullas. Och så har jag träffat på några som redan från början gjort klart att stjärten är ett big no no. Men nog har de allra flesta åtminstone velat experimentera sig fram.

Med ett engångsligg har jag aldrig någonsin haft analsex. Det är ingen som har själv har tagit initiativet och jag har heller inte gjort det.
Citera
2012-12-30, 08:31
Medlem
Milizers avatar
Bra skrivet, shoreditch. Jag kan skriva under på det mesta. Dock en liten reservation för detta.

Citat:
Ursprungligen postat av shoreditch
Med ett engångsligg har jag aldrig någonsin haft analsex. Det är ingen som har själv har tagit initiativet och jag har heller inte gjort det.
Enligt min erfarenhet beror det på hur man har träffat engångsligget. Vid krogragg, nej aldrig jag heller. Men några gånger har jag råkat på analkåta tjejer på nätet och snackat en del med dem om vad de gillar och inte gillar inför dejten. Några har gjort det klart för mig att de förväntar sig kuk i röven direkt.
Citera
2012-12-30, 08:37
Medlem
shoreditchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Bra skrivet, shoreditch. Jag kan skriva under på det mesta. Dock en liten reservation för detta.

Enligt min erfarenhet beror det på hur man har träffat engångsligget. Vid krogragg, nej aldrig jag heller. Men några gånger har jag råkat på analkåta tjejer på nätet och snackat en del med dem om vad de gillar och inte gillar inför dejten. Några har gjort det klart för mig att de förväntar sig kuk i röven direkt.

Så kan det säkert vara. Jag har dock aldrig träffat mina engångligg på nätet. Det har uteslutande skett i fyllan och villan och analknull har därmed varit uteslutet.
Citera
2012-12-30, 15:03
Medlem
Jag vill tillägga att jag uppskattar analsex mycket och vill bara klargöra att det är 100 % möjligt att få kraftiga orgasmer vid enbart anal stimulering.

Jag måste ha stimulans av minst ett finger där för att komma överhuvudtaget.. Jag har nog blivit bortskämd
Citera
2012-12-30, 15:07
Medlem
Jag har stött på det någorlunda ofta. Det har aldrig förekommit med ett ons men utav tjejer som jag har haft sex med mer än en gång har ca hälften tagit den i tvåan.
Senast redigerad av Puush 2012-12-30 kl. 15:10.
Citera
2012-12-30, 15:21
Medlem
Juranovnas avatar
Tycker iofs att det ofta är männen som är mjäkiga. Mkt snack om hur mkt sex och vilken slags sex man ska ha, men när det väl kommer till kritan är det få män som verkar kört annat än vaniljsex i missionären. Det är det såklart inget fel på. Man får knulla som man vill, men skit i det skrytiga grabbsnacket. Tänker ibland att ju högre och skrytigare sexsnacket går, desto mindre erfaren är snubben. Falsk marknadsföring.
Senast redigerad av Juranovna 2012-12-30 kl. 15:26.
Citera
2013-01-01, 19:16
Medlem
Oj, visst finns det tjejer som ogillar analsex, men det finns lika många som liksom jag älskar det och har det ofta. Har själv analsex säkert varannan gång och har inget emot varken en stor kuk eller en hand i röven. Killar, var inte så mesiga ha ha
Citera
2013-01-06, 20:24
Medlem
Paladinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelen123
Oj, visst finns det tjejer som ogillar analsex, men det finns lika många som liksom jag älskar det och har det ofta. Har själv analsex säkert varannan gång och har inget emot varken en stor kuk eller en hand i röven. Killar, var inte så mesiga ha ha

Jag håller med dig till 100%. Jag har bara analsex, aldrig fittsex. Först och främst för att det är helt AWESOME och sedan för att det är förnedrande. I love it.
Citera
2013-01-07, 05:03
Medlem
nara90s avatar
har aldrig träffat någon som vill det :/
Citera
2013-01-07, 14:25
Jag har alltid tyckt att analsex är så himla avtändande, hade jag varit kille hade jag aldrig velat stoppa in min kuk i ett hål där det finns bajs. För mig är tanken så avtändande, det är därför jag inte tycker om det. Däremot så red jag en kille med ryggen mot hans ansikte en gång och det kändes nästan som att han var i båda hålen samtidigt, utan att han var i 2an överhuvudtaget, det var rätt skön känsla faktiskt Perfekt kompromiss för mig iaf och han fick kolla in min röv
Citera
2013-01-07, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladina
Jag håller med dig till 100%. Jag har bara analsex, aldrig fittsex. Först och främst för att det är helt AWESOME och sedan för att det är förnedrande. I love it.

Ovanligt, men välkommet
Citera
2013-01-08, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terpentin
min erfarenhet är att många gillar det om man ger dem en positiv första erfarenhet, alternativ bryter ner deras rädsla och fördomar genom att vara försiktig och lyhörd. skulle gissa att det är 30-50% som har potential till att gilla det om de lyckas slappna av. alltså beror det minst lika mycket på killen som på tjejen!

Håller med dig där. Min tjej t.ex. var oskuld när jag träffa henne. Vi diskutera flera gånger att prova analt. Visst hon har fått lite ont och så, men hon ger inte med sig. Ibland så är hon väldigt på om det och säger typ: "Ikväll ska du få in den". Vi har lyckats några gånger och hon gillade det och första eller andra gången vi lyckades så kom hon av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in