Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-14, 12:27
  #421
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will242
Min erfarenhet med de 8 tjejer jag haft förhållande med (engångsligg blir det inte end tanke på det) så har ingen velat, någon har testat men aldrig igen, sedan har enbeller två gillat ett finger stekande runt hålet och kanske in 1 cm men inte mer.

Jag vet en kille vars tjej gillade det av kanske hans 30 relationer. Sedan ställde nästan alla upp på det för att han tjata och var grymt dominerade.

Resten av mina vänner säger big nono.

De flesta kvinnor tycker nog inte om analsex särskilt mycket, men de blir kåta av en man som är dominant och tar för sig. Dessutom brukar kvinnor gå igång på när mannen njuter. Skulle själv aldrig acceptera att en flickvän/fru nekar mig den typ av sex jag vill ha, utan för mig är det krav på att knulla utan kondom och ha fri tillgång till analen.
Citera
2024-01-14, 12:35
  #422
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Analsex är något som bara s.k. "hipsters" och andra porrskadade individer håller på med eftersom deras tankesätt är "Om de rövknullar tjejer i porr så måste det vara populärt och de flesta tjejer gilla det. Om det är populärt måste jag också göra det". Stackars idioter.
Citera
2024-01-14, 12:39
  #423
Medlem
Vansterpartiets avatar
Bättre att hitta en som inte gillar för att sedan mjuka upp henne. Slipper ni ju få en som redan är uttöjd och läcker i sömnen.
Citera
2024-01-14, 19:46
  #424
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Bättre att hitta en som inte gillar för att sedan mjuka upp henne. Slipper ni ju få en som redan är uttöjd och läcker i sömnen.
Innerst inne vill nog alla sötnosarna få Willy Wonka upp i chokladfabriken. Men ibland behövs det lite socker på toppen.
Citera
2024-01-14, 19:50
  #425
Avstängd
Slackoffs avatar
Analsex är bättre i teorin och på film än i praktiken i all fall om man har en lite större penis som kommer förbi ringmuskeln men det är säker jätteskönt om man har 7 cm eller så.
Hur vanligt är det att det efterfrågas?
Tillräckligt vanligt.
Citera
2024-01-14, 19:52
  #426
Medlem
Lagopussys avatar
Jag tycker inte det är skönt och inte hygiensikt men önskar en man jag tycker mycket om att jag ska penetrera hans anus med en dildo kan jag offra mig. Mitt eget anus är till för avföring inget annat.
Citera
2024-01-14, 19:59
  #427
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will242
Min erfarenhet med de 8 tjejer jag haft förhållande med (engångsligg blir det inte end tanke på det) så har ingen velat, någon har testat men aldrig igen, sedan har enbeller två gillat ett finger stekande runt hålet och kanske in 1 cm men inte mer.

Jag vet en kille vars tjej gillade det av kanske hans 30 relationer. Sedan ställde nästan alla upp på det för att han tjata och var grymt dominerade.

Resten av mina vänner säger big nono.


Får du bara stoppa in fingret så är du i princip hemma om du spelar dina kort rätt. Säg att du blir kåt som fan på att få stoppa in ett finger när du tar henne bakifrån, ett finger med mycket vaselin på blir lätt två fingrar - glöm inte att stöna extra mycket så hon förstår att hon inte kan avbryta - och med de två fingrarna spretar du så du töjer ut ringen och när hon minst anar det så byter du bara hål.
Citera
2024-01-14, 20:04
  #428
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag tycker inte det är skönt och inte hygiensikt men önskar en man jag tycker mycket om att jag ska penetrera hans anus med en dildo kan jag offra mig. Mitt eget anus är till för avföring inget annat.


Gör det i duschen samtidigt som du runkar av honom med barnolja, han kommer spruta så kaklet spricker.
Citera
2024-01-14, 20:58
  #429
Medlem
Tafkafs avatar
Flera kvinnor jag träffat gillar stimulering av anus men inte penetration. Kan vara smek, pill, eller slick. Kvinnor har ju mycket fler nervändar i skrevet än män och anus är extremt känslig. En del kvinnor verkar faktiskt vara känsligare i anus än i vaginan.
Personligen älskar jag att slicka kvinnor i baken och dom blir ofta helt vilda av upphetsning. Ett bra förspel till analsex. Men, somliga gillar inte att bli rörda där och det måste man respektera.
Citera
2024-01-15, 00:54
  #430
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag tycker inte det är skönt och inte hygiensikt
En landstigning i Grisbukten kan stöta på problem, men det betyder inte att den inte bör genomföras.
Citera
2024-01-15, 13:52
  #431
Medlem
Samtliga kvinnor jag träffat, med endast ett fåtal undantag gillar analsex. Jag vet inte om det säger mer om mig än dem :P

Skämt å sido, tycker att det är extremt ovanligt med kvinnor som inte gillar analsex.
Citera
2024-01-15, 14:02
  #432
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scschalok
Skämt å sido, tycker att det är extremt ovanligt med kvinnor som inte gillar analsex.
Till grynmalaren må vevstaken komma (gammalt bondeordspråk).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback