2019-07-02, 21:41
Medlem
pocahontas väns avatar
Haha. Jag tror att tv-serien Boondocks refererade till dessa tillfällen som "nigga moments". Afghanerna har tagit för vana att alla människor är lika undfallande och diplomatiska som svenskar men inser snart att deras c:a 160 cm inte betyder skit i verkligheten.
Citera
2019-07-02, 21:42
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Klipp 1: Dom följer efter långt innan. Något har ju uppenbarligen hänt innan klippen startar. Dom klipper när vakten ska ta tag i killen och gör ett utfall.

Klipp 2: diskussioner. Klipper innan som börjar slåss.

Tzm: visar slutfighten.

Du tycker inte det finns brister eller frågor i detta?

Vänta och se.
1. Afghanen är hög
2. Afghanen har antastat flickor
3. Afghanen är afghan
Citera
2019-07-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
1. Afghanen är hög
2. Afghanen har antastat flickor
3. Afghanen är afghan

4. Rykten sprids.
Citera
2019-07-02, 21:58
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
4. Rykten sprids.
Rykten?

När det för en gångs skull till och med finns video från gatan på de små kräk vi betalar för. Då ska vi prata rykten. Vilka rykten? Joodå, videon är redigerad. Joodå, videon visar inte hela sanningen.

Vet du vad. Det spelar mig ingen roll vad som hänt innan. Barnen ser ut att må utmärkt, barnen beter sig som att de är höga, barnen känner sig berättigade att göra vad de vill, även andra i barnens omgivning har problem med barnen. Allt är som vanligt för barnen en natt på stan. Jag behöver bara titta på vad som finns tillgängligt för att förstå situationen.

Ta med dig ett par tjejkompisar och bege dig ner på stan och mingla med barnen. Gå bort tio meter och sätt dig på en bänk. Kom sedan tillbaks hit och berätta hur det gick.
Citera
2019-07-02, 22:16
Medlem
Citat:
Jo men dom klipper när vakten precis ska ta tag i killen och ingen vet vad som egentligen lett upp till detta.

Afghanen har telefonen i handen upp till och med de börjar fysiskt ge sig på
honom. Lurarna har han drämt i huvet en tid innan. Helt väck av droger båda två
och dessutom sexuellt trakasserat tjejer.
Citera
2019-07-02, 22:17
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Programmet säger 23 på scen för Rocky

Edit: Fel av mig, 22:00

Inte en chans!

På stadion gäller knäpptyst efter 22.00 utan undantag.

Jag pratade med en kvinna på Öfre Östermalm nyss och konserten tog slut prick 21.25!

Inget jubel och inget "planerat" extranummer.

Tydligen inget fyrverkeri heller enligt min bekant som av en händelse inte är nysvensk men bor vid Stadion i alla fall.

Hoppas att det blir en ny Assange, men afghanen var väl inte så villig att anmäla. ASAP Kinky verkar vara en rekordelig looser, men då polisen inte har BOs anmälan och inte kan forcera fram en analys av filmen från NFC så kan nog "världsartisten" lämna landet och skratta åt fansen som inte ens fick ett extranummer eller fyrverkeri.

Kanske Svensk polis bommar den här gången också, men en ny "Assange" kunde varit lite kul.

ASAP Rocky på Burundis ambassad i några år hade gjort oss alla gott.
Citera
2019-07-02, 22:30
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han slänger sina lurar så de går sönder. Vill ha betalt för dessa(?). Följer sedan efter varav de inte gör något. Bjässen backar ju tom. Sedan i slutet av klippet hör man någon tjej säga att de här två afghanerna tidigare hade antastat henne och någon till. Därefter ska ASAP & Co gått till attack. Det var de ganska öppna med i början tills kanske en advokat upplyste dom om att detta inte gav frikort till att misshandla snubbarna.

Det där beteendet med att slå sönder saker, skrika och gapa och sen få nya är jag 100% säker på att de lagt sig till med sen de kom till Sverige och fick sina egon uppblåsta.

Kan för övrigt säga att jag är något överraskad också att det inte åkte fram en kniv.
Senast redigerad av sajebis 2019-07-02 kl. 22:37.
Citera
2019-07-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Sitter du verkligen och försöker försvara en HAZAR? det är liksom det sämsta folket EVER, tätt följt av somalier.

jag försöker försvara svenskt rättsväsende och rubba erat raisitiska kafferep
Citera
2019-07-02, 22:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fragglarnas-arme
Han måste ju gripas tillsammans med sina vänner,
Ser polisen mellan fingrarna på detta så är det enu en katastrof...

Han gjorde rätt för sig men när någon ligger ner så är det över,
Då länge den inte hotat din familj, men i dom fallen löser man det inte på detta sätt,

Han är ju amerikan och neger. Då har han diplomatisk immunitet och skulle kunna hugga ihjäl random svensk utan att polisen skulle röra ett finger. Hade rapparen varit en random ukrainare hade han varit anhållen och häktat för länge sen. Men det är skillnad på förövare och förövare.
Citera
2019-07-02, 22:40
Medlem
pulverhonungs avatar
Att vissa vissa faktiskt föredrar några snorungar till hazarer som går sönderpundade runt på stockholms gator letandes efter bråk och som ni I SLUTET AV VIDEON även hör en svensk säga att dessa har taffsat på både personen själv och dennes flickvän framför en neger som dessutom gör något vettigt med sitt liv och även försöker deskalera situationen? Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Citera
2019-07-02, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Inte en chans!

På stadion gäller knäpptyst efter 22.00 utan undantag.

Jag pratade med en kvinna på Öfre Östermalm nyss och konserten tog slut prick 21.25!

Inget jubel och inget "planerat" extranummer.

Tydligen inget fyrverkeri heller enligt min bekant som av en händelse inte är nysvensk men bor vid Stadion i alla fall.

Hoppas att det blir en ny Assange, men afghanen var väl inte så villig att anmäla. ASAP Kinky verkar vara en rekordelig looser, men då polisen inte har BOs anmälan och inte kan forcera fram en analys av filmen från NFC så kan nog "världsartisten" lämna landet och skratta åt fansen som inte ens fick ett extranummer eller fyrverkeri.

Kanske Svensk polis bommar den här gången också, men en ny "Assange" kunde varit lite kul.

ASAP Rocky på Burundis ambassad i några år hade gjort oss alla gott.

Jag går bara efter vad som står här, inte en chans att de blivit klara tidigare
https://smash-fest.com/

De har haft tillstånd till 23
Citera
2019-07-02, 22:42
Medlem
pulverhonungs avatar
Att Asap skulle ta skada av det här? Nej, gratis publicitet och även väldigt bra sådan där det dessutom finns video på att dom försöker göra rätt för sig men tillslut säger ifrån.

Kommer han åka på ett åtal och en dom? Troligen men det skiter han nog själva fan i värd några miljoner dollar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in