2019-07-01, 23:50
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Att ”kändisen” är helt okänd för normala människor kan jag skriva under på.

Det finns miljontals normala människor som vet vem han är. Du får hänga med lite bättre.
Citera
2019-07-02, 00:16
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Världskänd? Aldrig hört talas om åbäket.

Varför tror du att den här tråden handlar om att du inte har koll en av de populäraste artisterna inom den mest populära genren? Det är ganska ointressant att veta vad du inte känner till.

ASAP handplockades till att vara förband till Drakes Europaturné redan 2012, något jag och många av oss med fingret i luften såg fram emot, tyvärr blev han för stor innan det var dags och ASAP satsade istället på egen turné i USA.

Han är tillräckligt stor för att spela "John F Kennedy" i Lana Del Reys video till National Anthem. Det utan att sjunga en ton i låten.
https://www.youtube.com/watch?v=7daxzs-EK2A

Tråden handlar inte om vad du känner till eller ej.
Citera
2019-07-02, 01:05
Moderator
Schlesiens avatar
Sluta posta menlösa "jag vet inte vem det är"-inlägg. Det är helt ointressant.

Ett 50-tal inlägg raderade.

Rubrikändring

Utgången rubrik:
Världskänd artist i bråk i centrala Stockholm

/ Moderator
Citera
2019-07-02, 01:23
Medlem
shbous avatar
Äh kom igen till och med jag vet vem Asap Rocky är. ”I love bad bitches that’s my fucking problem”. Bra jam
Det var alltså sk ensamkommandes som attackerades, förmodligen första gången de fick mothugg sedan flotten skrapade mark i Italien.
Citera
2019-07-02, 01:38
Medlem
De små hazarerna väger ju typ 45 kilo så det var inte konstigt om han flög som en vante. 😆
Citera
2019-07-02, 04:33
Medlem
ms18s avatar
Denna stjärna borde nomineras till flashbacks julkort!
Citera
2019-07-02, 05:24
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Gillar att ”rapparen” själv slänger hazaren på marken och knäar honom, men hans entourage är ju fan som hyenor när dom sedan ska fram och slå/sparka en redan knockad kille.
Citera
2019-07-02, 08:13
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm1
Hahaha. Dagens garv. Människor med pengar, hus, jobb, vitt umgänge och strukna skjortor vet inte namnen på ansiktstatuerade rappare med penntrollfrisyr. Tro mig, det är ingen härskarteknik.

Det är inte musiken som välartade personer inte gillar. Det är degenereringen av samhället och ungdomen. Att unga idoliserar kriminella eller posörer som glorifierar det kriminella är ett reellt problem. Vill du i framtiden ha en läkare som lyssnar på "Lil Uzi" på fritiden? Trodde inte det.

Det blir kanske väldigt off-topic, men när vi nu vet vem det var så kanske det är OK?

Ditt inlägg ovan är fantastiskt bra! Det är precis samma som man sa till farfar när han började lyssna på Alice Babs (fördärvlig musik och beteende), och pappa fick höra när han ”diggade Rock’n’Roll” på 50-talet (obscent och ett jädrans skrammel). Nu sitter du där och gör en generationsklassiker: trångsynt och utvecklingshämmande med en rädsla för förändringar. Ja, det var bättre förr, när musik var musik och man visste hur man skall klä sig!
Citera
2019-07-02, 08:34
Medlem
sappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm1
Hahaha. Dagens garv. Människor med pengar, hus, jobb, vitt umgänge och strukna skjortor vet inte namnen på ansiktstatuerade rappare med penntrollfrisyr. Tro mig, det är ingen härskarteknik.

Det är inte musiken som välartade personer inte gillar. Det är degenereringen av samhället och ungdomen. Att unga idoliserar kriminella eller posörer som glorifierar det kriminella är ett reellt problem. Vill du i framtiden ha en läkare som lyssnar på "Lil Uzi" på fritiden? Trodde inte det.

Uppenbarligen mår du dåligt över att du inte har koll på världskända artister. Dagens garv
Citera
2019-07-02, 09:28
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Gillar att ”rapparen” själv slänger hazaren på marken och knäar honom, men hans entourage är ju fan som hyenor när dom sedan ska fram och slå/sparka en redan knockad kille.
Han är fan inte knockad, han sitter ju t.o.m. upp. Kolla upp ordet "knockad" i ordboken, det är uppenbart att du behöver det. Trams också att man skulle vara en hyena bara för att man ger sig på en nedtagen fiende i grupp. Om någon börjar tjafsa helt i onödan ska denne fan ha men för livet.
Citera
2019-07-02, 09:28
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorioso
Det spelar ingen roll hur många flugor som gillar bajs. Det är fortfarande bajs. Rap är inte musik, möjligen poesi. På sin höjd. Att använda samma kadens i 3 min över en ”beat” och plonka blinka lilla på en keyboard är så långt från vad en musiker är att man inte ens behöver vara musiker för att förstå det.

Diskuteras det musik eller att ASAP Rocky har vevat på en bakgata i Stockholm? Läser igenom tråden och ser att mer än hälften kacklar om ASAP är känd eller inte. Irrelevant i den här tråden, här diskuteras vad som har hänt och varför. Så ni som inte vet vem snubben är, välkommen till Anno 2019, använd google istället för att förstöra den här tråden med er ignoranta bullshit.
Citera
2019-07-02, 10:02
Medlem
Filmbevis och polisen vet vilket hotell negerhannarna bor pa.

Borde vara latt att haffa dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in