2019-07-02, 21:25
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Den här fule rapparen är väl utländsk medborgare. Vad kommer att hända? Han måste väl ändå få ett straff. Även om han blev provocerad får man väl inte slå någon. Eller gäller inte detta förhållningssätt för en "världs-stjärna"? Står han över lagen?

Vem har anmält honom? Har Afghanerna gjort det, vad finns att vinna.

Självfallet får man inte misshandla någon, även om man blir provocerad, men medge att det är något av en njutning by proxy att se afghanerna få stryk av ghettonegrerna efter all skit folkgruppen tillåtits komma undan med av en handfallen svensk rättsstat.
Citera
2019-07-02, 21:25
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Varför favoriserar ni negern här? Bura in honom säger jag och statuera exempel.

Han försökte deeskalera situationen 20ggr i videon
Citera
2019-07-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Han försökte deeskalera situationen 20ggr i videon

Jo men dom klipper när vakten precis ska ta tag i killen och ingen vet vad som egentligen lett upp till detta.
Citera
2019-07-02, 21:32
Medlem
ChiefenKings avatar
Dem där afghanerna har fullständig psykos, stalkar folk och beter sig. Vakten är 4 ggr större men de förstår inte sina begränsningar. Stackars Sthlm säger jag bara som dras med sånt slödder på stan, de är ju fan helt slut mentalt.
Citera
2019-07-02, 21:35
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Då missar du början. Och vad hände innan klippet startar?
Jag har inte missat någonting. Beskriv bad du menar. Ingen har sönder någon telefon. Om en telefon gått sönder så hade afghanen yrat om den istället för de hörlurar han smashade i den diplomatiske livvaktens huvud.
Citera
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Det hade väl fan bara att ge honom sina söndriga hörlurar då ju.

De har inte hans sönderslagna hörlurar i sin ägo. Att han säger "I want my headphones" gissar jag är pga bristande engelska.

Citat:

För att det verkar vara afghanerna som är upphov till bråket.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Jo men dom klipper när vakten precis ska ta tag i killen och ingen vet vad som egentligen lett upp till detta.

Han slänger sina lurar så de går sönder. Vill ha betalt för dessa(?). Följer sedan efter varav de inte gör något. Bjässen backar ju tom. Sedan i slutet av klippet hör man någon tjej säga att de här två afghanerna tidigare hade antastat henne och någon till. Därefter ska ASAP & Co gått till attack. Det var de ganska öppna med i början tills kanske en advokat upplyste dom om att detta inte gav frikort till att misshandla snubbarna.
Citera
2019-07-02, 21:36
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Varför? Ibland måste man visa att nu är det nog. Men visst, rent juridiskt så ligger ASAP lite pyrt till, blir nog en bot.
Citera
2019-07-02, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Åkte förbi stadion på eftermiddagen då var det redan en massa fjortisar, mest med svensk nedärvd essens som höll på att bo in sig där.

Jag antar att han spelar nu och att svensk polis kommer att "prata lite" med honom när konserten slutar.

Jag antar att Stadionkonserter måste sluta före kl 22.00 för att överklassgrannarna gnäller, så "slut" kl 21.45 och sen ett "spontant" extranummer innan fyrverkerierna.

Jag litar på att svensk polis gör jobbet efter konserten.

Programmet säger 23 på scen för Rocky

Edit: Fel av mig, 22:00
Citera
2019-07-02, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han slänger sina lurar så de går sönder. Vill ha betalt för dessa(?). Följer sedan efter varav de inte gör något. Bjässen backar ju tom. Sedan i slutet av klippet hör man någon tjej säga att de här två afghanerna tidigare hade antastat henne och någon till. Därefter ska ASAP & Co gått till attack. Det var de ganska öppna med i början tills kanske en advokat upplyste dom om att detta inte gav frikort till att misshandla snubbarna.

Klipp 1: Dom följer efter långt innan. Något har ju uppenbarligen hänt innan klippen startar. Dom klipper när vakten ska ta tag i killen och gör ett utfall.

Klipp 2: diskussioner. Klipper innan som börjar slåss.

Tzm: visar slutfighten.

Du tycker inte det finns brister eller frågor i detta?

Vänta och se.
Citera
2019-07-02, 21:38
Medlem
Ja man antar att afghanen var drogad. Vem i helvete bröstar annars upp sig mot någon som väger tre gånger så mycket? Vansinne!

Underbart att se dem få pisk.
Citera
2019-07-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Ja man antar att afghanen var drogad. Vem i helvete bröstar annars upp sig mot någon som väger tre gånger så mycket? Vansinne!

Underbart att se dem få pisk.

Kanske något skett innan och därför följer dom efter och vill veta vad vakten vill? Lost in translation?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in