Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Du avbryter alltid alla diskussioner när du förlorat.
Jag är matematiker. Monty Hall-problemet handlar om att välja en av tre dörrar varav två har getter bakom sig och en har en bil. Är det ditt yppersta exempel på vad Savant gett mänskligheten?
Det går fortfarande inte att förstå ett ord vad du skriver. Du länkar till en tom wiki-sida utan referenser, och påpekar stolt att du använder min metodik. Det är i själva verket ditt sätt att argumentera, att strunta i fakta eller hänga upp dig på irrelevanta fakta.
Du försöker som vanligt att vända bort din egen logiska slutledningsförmåga till att någon annan skulle ha resonerat som du. Jag har redan sagt till dig att jag är för smart för dig, du genomskådas varenda gång.
Jag har aldrig påstått att en kvinna eller en man skulle vara representativ för gruppen, det är du som tycker att man kan uttrycka sig så.
Lägg ner ditt matematikersnack, ingen går på det.
Fakta är som såhär oavsett du gillar detta eller inte: Marylin Vos Savant är en kvinna med uppmätt IQ 228. Hon har ingenting med Einstein eller andra vetenskapsmän att göra, hon arbetade inom helt andra områden. Tugga i dig detta och sluta skäm ut det manliga släktet genom din missunnsammhet.
Övriga män borde faktiskt skämmas över att det finns män som är så uppenbart ynkliga som du ger uttryck för i denna konversation.