Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Boyd
Klimathot, Greta og allmän svensk stollighet räcker långt.
Det håller jag med om. Att det räcker långt. Jag har bara sett brottstycken av Swebbtv, det jag har sett har varit fantastiskt.
Denne Mikael Wilgert är ett sådant geni i lugn och sympatisk utstrålning. Han har en förmåga att ta allt med ro utan att förminska allvaret i situationen. Han får också till kontaktytor som vore omöjliga utan hans vänliga aura och uppsyn.
Sedan är ju Lars Bern något av ett geni i att vara sidekick, snor ingen utstrålning eller ledarskap från MW men ger det där otroligt kunniga intrycket, som en initierad proffessorstyp med ett långt liv av erfarenhet bakom sig.
Nu verkar de också fått in ungt blod iform av den skärpte Erik från AfS.
Mixen kan inte bli bättre, eller hur?
Trots allt är ändå judefrågan det mest centrala som de förr eller senare måste adressera. Och om de inte har gjort det än, så har de säkert gjort rätt i det. Närmar man sig pudelns kärna blir man snabb nedsläckt antar jag?
Så det är ingen retorisk fråga där jag ämnar att förminska deras arbete. Jag är bara nyfiken på om de alls varit i närheten av frågeställningen då jag själv bara sett brottstycken som sagt.
Är du med på mitt resonemang?