Birro skriver idag på Facebook att han klarar sig och att det aldrig varit synd om honom, för att i nästa mening beskriva hur förtvivlad han är över hur han behandlats och samtidigt passa på att tigga pengar på Swish och uppmana folk att stötta honom via Patreon. Logik, någon?
Vidare är han en ”jävel på att skriva” och är trött på att umgås med ”medelmåttor och hyenor”.
Han är hellre på gågatan i Bengtsfors eller på torget i Ludvika. En gång i tiden lovade han att flytta till Dalarna, men det blev inget av det heller och om han nu är en sådan jävel på att skriva så borde han någon gång kunna lära sig skilja på de och dem, men även där misslyckas han i sitt gnäll på Facebook.
Samtidigt passar han på att gnälla på twitter ; ”Har inget förlag längre. Ingen skriver en rad när jag ger ut bok. Ingen vågar publicera det jag skriver nånstans. Så ser min verklighet ut.”
Det är synd om Birro, men vänta bara, i morgon kommer han att börja publicera ”svavelosande texter och krönikor” på sin nya plattform och så avslutar han med att be folk swisha pengar.
https://m.facebook.com/story.php?sto...00001040712251
Han är nu uppe i 10 Patreons och 81$?