2019-06-19, 14:35
Medlem
who-s avatar
Fan jag tror det är min buprenofin som blockerar effekt av just kratom. Eller för att jag har en hög tolerans redan pga buprenofinet..
Kanske inte är så lönt att fortsätta med det.
Har inte tagit kratom på ett par veckor.

Aja ha de bäst kratom brukers!

Bless
Citera
2019-06-19, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Fan jag tror det är min buprenofin som blockerar effekt av just kratom. Eller för att jag har en hög tolerans redan pga buprenofinet..
Kanske inte är så lönt att fortsätta med det.
Har inte tagit kratom på ett par veckor.

Aja ha de bäst kratom brukers!

Bless
Går du på båt behövs det kanske inte något Kratom. Vad jag har läst mig till så ska man antingen blanda med Lyrica eller ta Kratom som det är!
Men det är ju upp till var och en =)

Jag har käkat oxy en längre period men jag får ut bra effekt av K. Positivt överraskad, nästa beställning får bli någon mer down strain. Någon röd strain känns nog som min grej!

Peace
Citera
2019-06-19, 17:23
Medlem
flashbacktrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Någon som vet hur länge at'n varar om man tagit ca 20-25g / dag i 2 veckor för den "känsliga"?
Tog sista dosen i förrgår och kände ingen at igår. Idag så känns det som en mild at. Känner mig lite febrig och svettas jätte mycket, har extra ont och känner mig mer obekväm i min kropp en jag brukar. Känner även knappt av elvansen..

Började förövrigt med coluracetam och fasoracetam i förrgår, men tror absolut inte att det beror på det. Är ju ganska milda nootropics. Har använt coluracetam mycket tidigare och har aldrig känt mig såhär på det.

Hur länge kan jag förvänta mig att det tar innan jag mår bättre? Funderat på att ta lite kratom för att mildra detta men är väl likaväl att rida ut detta och börja ta kratomet med mer respekt efter det?
tack vare att mitragynin har kort halveringstid så går avtändningen över relativt snabbt, men det betyder också att den kan vara förjävligt intensiv.

två veckor är ju inte mycket, du borde vara återställd inom max 4-5 dagar.

jag använde dagligen i 6 månader, tog ungefär 7-8 dagar innan det värsta var över.
Citera
2019-06-19, 20:25
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeVippen
Går du på båt behövs det kanske inte något Kratom. Vad jag har läst mig till så ska man antingen blanda med Lyrica eller ta Kratom som det är!
Men det är ju upp till var och en =)

Jag har käkat oxy en längre period men jag får ut bra effekt av K. Positivt överraskad, nästa beställning får bli någon mer down strain. Någon röd strain känns nog som min grej!

Peace

Jo jag får mina båtar från programmet så egentligen behöver jag inte kratom, vela bara lyxa till nån gång. Men som de ser ut nu så blir de inge mer kratom.

Ja vill du bli neråt och sederad så rekommenderar jag en röd strain. Red Bali eller red maeng da.

Bless
Citera
2019-06-19, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Jo jag får mina båtar från programmet så egentligen behöver jag inte kratom, vela bara lyxa till nån gång. Men som de ser ut nu så blir de inge mer kratom.

Ja vill du bli neråt och sederad så rekommenderar jag en röd strain. Red Bali eller red maeng da.

Bless
Jag har funderat på programmet men har ej ork eller tillräckligt med vilja för att gå på opis. Vill bara kunna va fri från droger! Förstår dig att vilja lyxa till det, lite för väl hehe

Yes, jag ska prova någon av dem. Det finns dem som rekommenderat Thai också men det kanske är helt och hållet beroende på vad det är för kvalitet på pulvret.

Tack för tipset dock
Citera
2019-06-23, 17:21
Bannlyst
Det här tjatet om fentanylspetsat tror jag inte på. Gjorde nyss ett pissprov på både kratom från ps och ss och båda visade negativt 👌
Citera
2019-06-24, 02:38
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Det här tjatet om fentanylspetsat tror jag inte på. Gjorde nyss ett pissprov på både kratom från ps och ss och båda visade negativt 👌
Det var ju bara bullshit från en som ville ge kratomet dåligt rykte.
Citera
2019-06-28, 13:23
Medlem
Har beställt Red Thai från SS.
Är det någon som har erfarenhet av den "nya sommarbatchen" därifrån?
Citera
2019-06-28, 21:19
Medlem
Hur ser det ut med leveranstid på helger för övrigt? Kan det bli så att man får levererat till sitt postombud på en lördag?
Citera
2019-06-28, 23:12
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeVippen
Hur ser det ut med leveranstid på helger för övrigt? Kan det bli så att man får levererat till sitt postombud på en lördag?

Har en vän som har fått leverans på en lördag, men inte jag. I vanliga fall levereras inget på helgerna.
Citera
2019-06-29, 00:07
Medlem
DjDoggs avatar
En månad sen jag slutade med kratom men har fortfarande diarre och sover extremt dåligt med rastlösa ben/armar fram till morgonkvisten. Annars är livet typ tusen gånger bättre än de perioder jag är hooked på opiater eller opioider så som kratom! Till er som tror regelbundet kratombruk gör livet bättre: ta er en funderare, testa vara fri kratom 2 månader och se hur det känns. Mot värk kan säkert kratom vara guld värd dock och ger definitivt mildare AT än tyngre opiater. Synd bara att man blir en antisocial soffliggare som inte vill interagera med omvärlden öht och på så vis förlorar livsglädjen mer och mer för varje månad som går... SKÖNT att vara ren!!

Frid
Citera
2019-06-29, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Har en vän som har fått leverans på en lördag, men inte jag. I vanliga fall levereras inget på helgerna.
Okej! Kanske är beroende på vart man bor i landet? Vi får se helt enkelt se vilket flyt jag har!

I värsta fall får jag se fram mot min röda thai tills på måndag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in