Citat:
Ursprungligen postat av
Vemood
Är kratom någonting att ha för att boosta produktivitet? Jag har väldigt låga energinivåer och lång historia av psykisk ohälsa. Det enda som hjälper är amfetamin men det är uteslutet för tillfället. Beställde nyss 15g Green Bali i alla fall

Det finns många vittnesmål som både skapar mer kreativitet, men också mer energi och bättre humör.
Man ska hålla sig till rekommenderad dosering och även kratom kan missbrukas, men är betydligt lättare att ta sig ur än traditionella narkotiska preparat. Vet man med sig att man har missbruksproblem, så är det så klart lätt att falla in i missbruk med kratom också. Men det har inget med kratomet i sig att göra. Många med missbruk som försöker ta sig ur ett traditionell missbruk har stor hjälp att ta sig ur med hjälp av kratom.
Skillnaden med amfetamin vet jag inte personligen, men jag kan tänka mig att du inte blir hög. Blir mer en "naturlig" påverkan. Lyfter dig och du får lust att ta tag i saker som t.o.m är tråkiga och sådant som legat och behövt göras.
Vill du ha energi så finns både Grön Thai, Malay, men också Vita strains. Man får prova sig fram.
Vad menar du med psykisk ohälsa. Deprimerad, ångest, stress, dåligt självförtroende eller bara allmänt låg?
Allt detta kan du helt klart få hjälp med med kratom.
Viktigt att veta är att kratom inte får användas oralt eller beredas i doser. Du får lov att köpa för tvål eller som ingrediens i beredningar. Ansvaret är helt ditt.