Fick besked att jag inte blev godkänd...... vet inte vad som gick fel på intervjun trodde allt gick så himla smooth tillskillnad de andra 2 stegen som jag trodde jag skulle kugga. Antingen var det för många som blev godkänd på steg 2 som de behövde reducera enormt mycket på steg 3. Sökte Stockholm kanske är det svårare att komma in där.
men får försöka nästa gång själv trodde jag skulle faila på steg 2 p.g.a tidbrist. Får kanske försöka på green cargo växlingstjänst som de har samma process som lokförareutbiling
Också lycka till er andra
Senast redigerad av Moe567 2019-06-14 kl. 03:45.
Fick svar nu från Cut-E ang resultat. Fick inga poäng men svar på hur det gick på de olika 16 momenten på de två första dator proven. Genomsnittlig resultat på det mesta men även några över genomsnittet. Det gav ju inget mer på hur man ligger till så det är väl bara att vänta lite till i denna oändliga plåga om att få veta om man kom in eller inte.
Fick svar nu från Cut-E ang resultat. Fick inga poäng men svar på hur det gick på de olika 16 momenten på de två första dator proven. Genomsnittlig resultat på det mesta men även några över genomsnittet. Det gav ju inget mer på hur man ligger till så det är väl bara att vänta lite till i denna oändliga plåga om att få veta om man kom in eller inte.
Men fick du ingen poäng? Max är ju 30 poäng, fick du verkligen inte veta vad du fick i den skalan?