2019-06-17, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
marknaden bestämmer, förstås. för egen del så anser jag en dryg miljard för Maguire vara alldeles åt helvete. City köper inte! United om de får chansen, och någonstans förstår jag dem. laget måste ju upp i topp 4 nästa säsong. håller med dig om att VVD var för dyr. ni trissar upp transfersummorna. något Klopp sa att han aldrig skulle göra, även om han hade cashen. haha. Maguire är värd det marknaden är beredd att betala.

Klopp ansåg Vav Dijk vara för dyr. Ledningen i klubben ansåg något annat. Southampton krävde en summa för att släppa spelaren. Svårare var det inte!

Liverpool har så vitt jag vet inte ännu blivit anklagade för några ekonomiska oegentligheter som kräver utredning. Till skillnad mot andra klubbar.
Citera
2019-06-17, 10:16
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
[/b]

Klopp ansåg Vav Dijk vara för dyr. Ledningen i klubben ansåg något annat. Southampton krävde en summa för att släppa spelaren. Svårare var det inte!

Liverpool har så vitt jag vet inte ännu blivit anklagade för några ekonomiska oegentligheter som kräver utredning. Till skillnad mot andra klubbar.

Klart som fan VVD var för dyr. Klart det är Liverpool som förstör marknaden genom att driva upp priserna. Visa lite självkritik nu!

Ovan var dock shrewd business med rimliga priser.
Citera
2019-06-17, 10:30
Medlem
BacONbacOFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Klart som fan VVD var för dyr. Klart det är Liverpool som förstör marknaden genom att driva upp priserna. Visa lite självkritik nu!

Ovan var dock shrewd business med rimliga priser.

City hade dock inte köpt en ytterback på 7 år innan Walker och Mendy.
Citera
2019-06-17, 10:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BacONbacOFF
City hade dock inte köpt en ytterback på 7 år innan Walker och Mendy.

Utöver att City verkar fuska en hel del för att runda FFP har jag inga större problem med priserna. Att de drivs upp som en följd av hur mycket cash PL genererar, det är naturligt. Ur ett perspektiv är det såklart sjukt att en fotbollsspelares tjänster kan kosta sådana hutlösa pengar, men uppenbarligen verkar man kunna räkna hem det sett till de pengar man drar in - så det är väl som det är.

Det jag har ett problem med, är att samma människor som gärna kritiserar van Dijks höga prislapp inte kan se bjälken i det egna ögat.
Citera
2019-06-17, 12:33
Medlem
VVD är så jävla överskattad, inte i närheten av Pique, Ramos, Varane och några andra.
Citera
2019-06-17, 12:34
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TankoPerravald
VVD är så jävla överskattad, inte i närheten av Pique, Ramos, Varane och några andra.

Nej du har rätt, han är faktiskt bättre än de nämnda faktiskt.
Citera
2019-06-17, 13:14
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Nej du har rätt, han är faktiskt bättre än de nämnda faktiskt.

Vvd kan komma tillbaka när han kör judo på salah i en CL final...

Nej men ärligt, han är inte bättre än ramos.
Citera
2019-06-17, 14:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vvd kan komma tillbaka när han kör judo på salah i en CL final...

Nej men ärligt, han är inte bättre än ramos.

Om icke-LFC-fans vill hitta en spelare att hacka på för sin säsong, borde inte Salah vara öppet mål då? Möjligen Firmino vars poängproduktion halverats från i fjol?

Att dra fram sågen på VVD som varit Liverpools viktigaste kugge i resan till CL-titeln, som sett till att försvaret varit bättre än någonsin, vars misstag under en hel säsong går att räkna på ena handens fingrar typ, som uppmättes till CLs snabbaste spelare, som nämns i diskussionen om Ballon d'Or.... känns lite som dåligt valt tillfälle.
Citera
2019-06-17, 14:07
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Om icke-LFC-fans vill hitta en spelare att hacka på för sin säsong, borde inte Salah vara öppet mål då? Möjligen Firmino vars poängproduktion halverats från i fjol?

Att dra fram sågen på VVD som varit Liverpools viktigaste kugge i resan till CL-titeln, som sett till att försvaret varit bättre än någonsin, vars misstag under en hel säsong går att räkna på ena handens fingrar typ, som uppmättes till CLs snabbaste spelare, som nämns i diskussionen om Ballon d'Or.... känns lite som dåligt valt tillfälle.

Chilla lite, vi diskuterar Vvd och inte ute efter att hacka på någon spelare enbart för han spelar i liverpool.
Citera
2019-06-17, 14:09
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Chilla lite, vi diskuterar Vvd och inte ute efter att hacka på någon spelare enbart för han spelar i liverpool.

Fine. Och tycker du Ramos är bättre än VVD, så är du fri att argumentera för det. Tycker ändå tillfället att "nyansera" VvD är konstigt valt med den säsong han haft.

Iofs försökte jag nyansera Salahs brister efter fjolårssäsongen och blev idiotförklarad pga det... men men
Citera
2019-06-17, 14:16
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Fine. Och tycker du Ramos är bättre än VVD, så är du fri att argumentera för det. Tycker ändå tillfället att "nyansera" VvD är konstigt valt med den säsong han haft.

Iofs försökte jag nyansera Salahs brister efter fjolårssäsongen och blev idiotförklarad pga det... men men

Visst att Vvd har haft en mega säsong går inte ta i från honom. Men att säga att han är bättre än ramos är som att säga att Griezmann är bättre än Messi.

Var inte längesen folk jämnförde Vvd med Maldini..
Citera
2019-06-17, 14:17
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Efter VVDs facit senaste säsongen så ter sig detta inlägget väldigt märkligt men du skrev väl de bara för att hetsa? För vidare seriös hoppas jag inte att du var.

Synd att vissa är så lätt hetsade.

Frysen du diskuterar med folk som håller på city sen 2 år tillbaka. Du förstår väl att de är inga man ska ta seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in