2019-06-14, 17:02
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
verkligen? du måste väl se att det, i dagsläget, bara är mellan City och Liverpool det står kommande säsong? City hade enorma skadeproblem på vänsterbacken. Mendy. är han åter blir det som ett nyförvärv. KdB skadad stor del av säsongen, åter igen. det kopplat till 1-2 nya och jag ser City som favorit - igen.

hur är det löjligt att se City som favorit? jag ser till Citys TRUPP när jag gör min analys att City vinner igen.

Visst ser visa lag klart bättre ut men det jag älskar och som är så unikt med fotbollen är att allt kan hända.

Som tidigare läst så verkar City ge Mendy en till säsong och visa sig. Hoppas verkligen han kan hålla sig skadefri för han är så bra egentligen. 5 assists denna säsong innan han skadade sig?

Hoppas på att vi får in Cancelo, då walker spelar så mycket samt danilo verkar på väg bort.

Och hoppas verkligen inte att det slängs överdrivna pengar på harry maguire..
Citera
2019-06-14, 17:12
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Visst ser visa lag klart bättre ut men det jag älskar och som är så unikt med fotbollen är att allt kan hända.

Som tidigare läst så verkar City ge Mendy en till säsong och visa sig. Hoppas verkligen han kan hålla sig skadefri för han är så bra egentligen. 5 assists denna säsong innan han skadade sig?

Hoppas på att vi får in Cancelo, då walker spelar så mycket samt danilo verkar på väg bort.

Och hoppas verkligen inte att det slängs överdrivna pengar på harry maguire..

visst "kan allt hända" men inte troligt att något annat lag än City eller Pool tar det. City klart bredare och bättre trupp. därför kunde man kriga på alla fronter och ta alla 4 engelska titlar.

gällande Walker så är han mer eller mindre oslagbar i snabbhet, kanske inte spelintelligens i överflöd men ingen jävel tar sig förbi honom. dåliga inlägg. bra med Cancelo om Danilo försvinner men personligen så ser jag helst att Danilo stannar.

Harry är ju grymt bra men aldrig att City lägger 90 miljoner pund! finns det andra vettiga alternativ?

Mendy hade ju typ 5 assists på 6 matcher och hade säkerligen kommit upp i 15-20 om han spelat full säsong. grym inläggsfot och tillslag på bollen. Zinchenko 22 PL matcher - 22 segrar.
Citera
2019-06-14, 17:17
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
visst "kan allt hända" men inte troligt att något annat lag än City eller Pool tar det. City klart bredare och bättre trupp. därför kunde man kriga på alla fronter och ta alla 4 engelska titlar.

gällande Walker så är han mer eller mindre oslagbar i snabbhet, kanske inte spelintelligens i överflöd men ingen jävel tar sig förbi honom. dåliga inlägg. bra med Cancelo om Danilo försvinner men personligen så ser jag helst att Danilo stannar.

Harry är ju grymt bra men aldrig att City lägger 90 miljoner pund! finns det andra vettiga alternativ?

Mendy hade ju typ 5 assists på 6 matcher och hade säkerligen kommit upp i 15-20 om han spelat full säsong. grym inläggsfot och tillslag på bollen. Zinchenko 22 PL matcher - 22 segrar.

Inte läst något om någon annan CB förutom om någon brasse som ingen hört talats om.

Skulle ju gilla och ha Harry där men Stones ska inte vara på bänken.

Kul att zinchenko stannade, gjorde en riktigt bra säsong. Liknande delphs förra..
Citera
2019-06-14, 17:20
Medlem
Woodgate klar som tränare för Boro, Robbie Keane assisterande
Citera
2019-06-14, 17:37
Medlem
used66s avatar
Citat:
Inte läst något om någon annan CB förutom om någon brasse som ingen hört talats om.

Kul att zinchenko stannade, gjorde en riktigt bra säsong. Liknande delphs förra..

ja sensationell säsong av Delph som du skrev. fett bra den säsongen! Stones skall vara startspelare men inte helt lätt. Laporte är den bäste i backlinjen. så jävla bra! Harry skulle ju hjälpa till i huvudspelet, både offensivt samt defensivt. hoppas att Otamendi stannar. vi har krig på flera fronter och hoppas pep kör hårt i alla cuper igen! Garcia spännande!
Citera
2019-06-15, 15:59
Medlem
Citat:

Citat:
ja sensationell säsong av Delph som du skrev. fett bra den säsongen! Stones skall vara startspelare men inte helt lätt. Laporte är den bäste i backlinjen. så jävla bra! Harry skulle ju hjälpa till i huvudspelet, både offensivt samt defensivt. hoppas att Otamendi stannar. vi har krig på flera fronter och hoppas pep kör hårt i alla cuper igen! Garcia spännande!

Harry som nämns, är det Harry Maguire?
Påstås att inte vara till salu, men nämns vara värd 850milj. Alltså mer än Van Dijk som var alldeles för dyr.
Är det City som vill köpa, så är det förmodligen prisvärt!!!
Eller möjligtvis United som verkar desperata efter nyförvärv.
Citera
2019-06-15, 17:01
Medlem
von_Ss avatar
Hoppas Leicester kan behålla Maguire och Tielemans mfl. Tycker de har ett väldigt spännande lag med många sköna lirare.
Citera
2019-06-15, 19:10
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Hoppas Leicester kan behålla Maguire och Tielemans mfl. Tycker de har ett väldigt spännande lag med många sköna lirare.

Tielemans var ju bara inlånad och verkar inte som de hade någon köp-option (utan i samma situation som MU/Spurs osv att de får lägga bud som alla andra) vad gäller Maguire sitter de väl i en hyfsad situation då de verkar kräva rätt mycket för honom. Vet inte hur intresserade Manchester-klubbarna är egentligen. Maddison verkar ju ha lite intresse från de större klubbarna också.
Citera
2019-06-15, 21:17
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Harry som nämns, är det Harry Maguire?
Påstås att inte vara till salu, men nämns vara värd 850milj. Alltså mer än Van Dijk som var alldeles för dyr.
Är det City som vill köpa, så är det förmodligen prisvärt!!!
Eller möjligtvis United som verkar desperata efter nyförvärv
.

marknaden bestämmer, förstås. för egen del så anser jag en dryg miljard för Maguire vara alldeles åt helvete. City köper inte! United om de får chansen, och någonstans förstår jag dem. laget måste ju upp i topp 4 nästa säsong. håller med dig om att VVD var för dyr. ni trissar upp transfersummorna. något Klopp sa att han aldrig skulle göra, även om han hade cashen. haha. Maguire är värd det marknaden är beredd att betala.
Citera
2019-06-16, 15:20
Medlem
Chelsea gick precis ut med att Sarri lämnar för Juventus. Lär väl bli Lampard som tar över nu då.
Citera
2019-06-17, 06:01
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Alltså mer än Van Dijk som var alldeles för dyr.

Utveckla.
Citera
2019-06-17, 07:17
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Utveckla.
Verkligen? Alla sa att det var alldeles för mycket pengar, speciellt för vad många ansåg vara en medioker spelare.

Om en spelare är värd priset beror på vad man får. I förväg är det svårt att veta även om folk gärna inbillar sig att de vet. Alla värvningar är en chansning. Ju mer desperat en klubb är ju mer är de villiga att chansa. Ibland går det vägen, ibland inte. Ingen tvekar längre på att van Dijk var värd priset man gav. Så är det ju inte alltid. I Liverpools fall finns det ju massor av misslyckade värvningar om man tittar tillbaka några år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in