2019-06-17, 20:22
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vvd kan komma tillbaka när han kör judo på salah i en CL final...

Nej men ärligt, han är inte bättre än ramos.

Jo. Men det är han inte ensam om.
Citera
2019-06-17, 20:24
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Jo. Men det är han inte ensam om.

VVD skulle inte ens vinna hälften utav vad Ramos vunnit om ens VVD var 27år i 100år.
Citera
2019-06-18, 22:48
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
VVD skulle inte ens vinna hälften utav vad Ramos vunnit om ens VVD var 27år i 100år.

Ramos typ 100ggr bättre än stillastående VVD.
Citera
2019-06-19, 07:55
Medlem
EnLitenFryss avatar
Bitterhetsnivån över att bli utslagna i CL av Spurs är stark i de senaste inläggen... Saknas bara att VvD får Ballon d'Or så går bitterheten i taket.

Lite som händer på transferfronten i LFC. Andremålvakt ska värvas så man kan släppa Mignolet. McCarthy, Adrian har nämnts. Pepe-affären verkar död - frågan är om den ens levde. 80M£ för en forward är saftigt när LFC redan har tre givna starters. Köpa rotationsspelare för 80M£ är lite väl over the top. En mittback ska väl in om Lovren drar, och ett alternativ på vänsterbacken.

Jag hade älskat om Liverpool steppade upp och plockade in Eriksen, Alderweireld och spelare i den kategorin som går att köpa relativt billigt nu. Skulle man få det att funka skulle man värva världsklass för en billig peng och samtidigt försvaga konkurrenter. Dock ser jag det inte hända då jag inte tror de passar i Klopps bygge och det skulle bli lite för mycket konkurrens om vissa platser.
Citera
2019-06-21, 09:15
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
Du hade säkert tyckt samma om VVD spelade i City
Citera
2019-06-21, 12:06
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

Han spelar inte i City!

Det finns två orsaker detta inlägg skrevs.
Antingen för att provocera, vilket är det mest troliga.
Han kan ingenting om fotboll.
Citera
2019-06-21, 13:33
Medlem
used66s avatar
Citat:

haha ja såklart! Ramos är en legend, det är ju, hur man är vänder och vrider på det, inte VVD. men med det sagt så har ju VVD tiden för sig. kanske kan han mäta sig med Ramos om typ 8 år?
Citera
2019-06-21, 20:05
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
haha ja såklart! Ramos är en legend, det är ju, hur man är vänder och vrider på det, inte VVD. men med det sagt så har ju VVD tiden för sig. kanske kan han mäta sig med Ramos om typ 8 år?

Rätt svårt att tolka ditt inlägg på det sättet.
Citera
2019-06-22, 09:13
Medlem
Jag läste att Solskjær har en transferbudget på en miljard. Lyckas han sälja Pogba och Lukaku så lär det bli en hyfsad budget att handla spelare för.
Citera
2019-06-22, 16:54
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag läste att Solskjær har en transferbudget på en miljard. Lyckas han sälja Pogba och Lukaku så lär det bli en hyfsad budget att handla spelare för.

Kommer gå åt skogen ändå. Sedan Ferguson slutade har United den överlägset sämsta värvningshistoriken bland topp 6-klubbarna enligt mig. Ja, inklusive Arsenal med tanke på hur lite pengar de haft att jobba med. Såg på reddit att United har fått ut minst antal poäng per spenderat pund i hela Premier League. Alltså på plats 20 av 20.

De har gjort en enda supervärvning (Pogba) och det lyckades de bara med för att Mourinho och Zlatan drog i honom. Vem ska lockas till ett urgröpt United med Ole vid ratten? Hela klubben kan lika gärna byta namn till Det sjunkande skeppet.

Finns bara två skäl till att en bra spelare skulle sätta sig i United idag: pengar eller en genuin tro på att utvecklingen kommer vända. Idag finns inget som tyder på det senare.

Skulle tro att United har ungefär samma dragningskraft som Everton idag. Visst, United är mycket ”större” men har samtidigt en stor loserstämpel just nu. Om jag var en lovande 19-åring skulle jag hellre ta ett par år i Everton som språngbräda i karriären än att casha in i United och löpa stor risk att bli en ny Martial, Lingard eller Fred.
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2019-06-22 kl. 17:08.
Citera
2019-06-23, 12:10
Medlem
used66s avatar
Citat:
Rätt svårt att tolka ditt inlägg på det sättet.

var nu inte bitter för att Ramos är en legend, eller skall du nu förneka det? du kan väl inte på fullt allvar mena att VVD är i samma klass som Ramos? Real spelaren har levererat under många år. VVD var nyligen spelare i Southampton.
Citera
2019-06-23, 21:53
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Kommer gå åt skogen ändå. Sedan Ferguson slutade har United den överlägset sämsta värvningshistoriken bland topp 6-klubbarna enligt mig. Ja, inklusive Arsenal med tanke på hur lite pengar de haft att jobba med. Såg på reddit att United har fått ut minst antal poäng per spenderat pund i hela Premier League. Alltså på plats 20 av 20.

De har gjort en enda supervärvning (Pogba) och det lyckades de bara med för att Mourinho och Zlatan drog i honom. Vem ska lockas till ett urgröpt United med Ole vid ratten? Hela klubben kan lika gärna byta namn till Det sjunkande skeppet.

Finns bara två skäl till att en bra spelare skulle sätta sig i United idag: pengar eller en genuin tro på att utvecklingen kommer vända. Idag finns inget som tyder på det senare.

Skulle tro att United har ungefär samma dragningskraft som Everton idag. Visst, United är mycket ”större” men har samtidigt en stor loserstämpel just nu. Om jag var en lovande 19-åring skulle jag hellre ta ett par år i Everton som språngbräda i karriären än att casha in i United och löpa stor risk att bli en ny Martial, Lingard eller Fred.

Vad var super med Pogba-värvningen? Att han var känd? För då har dem ju köpt Di Maria och Falcao också t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in