2019-06-10, 09:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Hur skilljer sig kratomruset från ruset av tramadol?

Dom gånger jag har prövat kratom har det inte hänt mycket förutom att jag mått riktigt lustigt, dåligt. Kan vara för jag tog 20g pga av utebliven effekt. Ingen som helst opiat effekt iaf.

Gjorde te, bomba, tugga. Det är skit och är placebo från min erfarenhet men kan ha fått dålig kratom.
Citera
2019-06-11, 01:27
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Dom gånger jag har prövat kratom har det inte hänt mycket förutom att jag mått riktigt lustigt, dåligt. Kan vara för jag tog 20g pga av utebliven effekt. Ingen som helst opiat effekt iaf.

Gjorde te, bomba, tugga. Det är skit och är placebo från min erfarenhet men kan ha fått dålig kratom.
Du kan ju råkat få dåligt kratom, men mest troligen hade du för stora förväntingar. Kratom fungar fint för mig men inte är det som att ta opiater/opioider för tror man det lär man bli besviken. Men visst man kan säga att det är åt det hållet fast mycket mildare rus. Jag mår gott när jag tar kratom. Det ger mig mildare eufori inte samma som opiater ger, utan man blir väldigt glad och får ett possetivt tänk. 20g låter jävligt mycket för mig räcker 30g i ca två veckor, tar inte varje dag utan försöker hålla mig till någon gång då och då. Kratom funkar fint och är ingen placebo där inte, utan en bra drog istället.
Citera
2019-06-12, 16:53
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Vad gör man när man kommer till det läget att man nästan spyr av att bara titta på Kratomet? Tog nyss 20 minuter att få i mig en kopp på 3 gram utan att spy. Måste ju finnas något bra sätt man kan maskera smaken och lukten på, ge mig tips.
Citera
2019-06-12, 17:51
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestmotfolkgrupp
Vad gör man när man kommer till det läget att man nästan spyr av att bara titta på Kratomet? Tog nyss 20 minuter att få i mig en kopp på 3 gram utan att spy. Måste ju finnas något bra sätt man kan maskera smaken och lukten på, ge mig tips.

Det minst äckliga och mest smidiga sättet för mig är att ta en sked i munnen och skölja ner, man känner smaken i ett par sekunder men sen försvinner det. Medans när man har bryggt plågar man sig själv i stort sätt.
Citera
2019-06-12, 18:50
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Det minst äckliga och mest smidiga sättet för mig är att ta en sked i munnen och skölja ner, man känner smaken i ett par sekunder men sen försvinner det. Medans när man har bryggt plågar man sig själv i stort sätt.
Okej ska pröva och se om de funkar för mig. Hade fan inga problem att dricka skiten förut men efter att man tagit för mycket ett par gånger och sedan legat och spytt så har de blivit nästan omöjligt att dricka.
Citera
2019-06-13, 09:36
Medlem
Hallå ja!
E där någon som kan tipsa om vilken stearin man blir mest pigg på?
Har testat red maeng da och green horn(om det var så den hette haha!)

Tack på förhand!

Må gott! /D
Citera
2019-06-13, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathsucks
Hallå ja!

Tack på förhand!

Må gott! /D

Har det i pulverform bägge 2
Citera
2019-06-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hestmotfolkgrupp

För det är svårt att tänka själv? No offence.
Bomba med papper te.x toa-papper. Lättare än du tror att få ner och effekten skjuts upp ca 1h för mig, vilket är bra i vissa situationer.

Alternativt tossandwash.. ta en klunk juice, håll kvar juicen i munnen, släng in en tesked pulver och svälj. Minimalt fastnar, lätt att skölja ner om det händer och det smakar i princip bara juice om du gör det rätt.

Only your imagination is the limit.
Citera
2019-06-13, 16:33
Medlem
Citat:
Hallå ja!

Tack på förhand!

Må gott! /D

Tjenare

Har gjort en beställning från Tyskland (kratom.etc)

Sorterna är Bornean White och Malaysian Green som enligt utsagor skall ge bra energi och motivation.

Köpte även Vietnam speciosa för relax

Kan återkomma vad jag tyckte efter paketet anlänt. Har själv aldrig prövat kratom tidigare.
Citera
2019-06-13, 16:36
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Hallå ja!

Tack på förhand!

Må gott! /D

Jag blir pigg på all kratom. Inte så där pigg som jag blir av tjack, utan mer som att man druckit mycket kaffe. Har oftast lätt för att somna, men känner jag mig trött och vill vara vaken och titta tv eller liknade så tar jag 1 - 2 teskedar kratom och sedan orkar jag vara vaken.
Citera
2019-06-13, 17:50
Medlem
Jaggermeisters avatar
Kan kratom ge mig några positiva effekter fast mina opioid receptorer är fakkade?

Står på 8mg suboxone varje dag.

Mitragynin ska huvudsakligen gå på μ-opioid receptorn (mu), och Buprenorfin agerar ju som en partiell agonist på mu-receptorn, samt antagonist på både kappa o delta receptorerna..

Kommer jag få effekt av kratom, även fast jag intar 8mg bup?
Citera
2019-06-13, 18:34
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudovthunder
För det är svårt att tänka själv? No offence.
Bomba med papper te.x toa-papper. Lättare än du tror att få ner och effekten skjuts upp ca 1h för mig, vilket är bra i vissa situationer.

Alternativt tossandwash.. ta en klunk juice, håll kvar juicen i munnen, släng in en tesked pulver och svälj. Minimalt fastnar, lätt att skölja ner om det händer och det smakar i princip bara juice om du gör det rätt.

Only your imagination is the limit.
Bomba hade ju funkat om de bara vart nåt gram men jag vill gärna komma upp emot 10 iaf, och då funkar inte de..
Prövade toss and wash igår och fyfan de var ingen trevlig upplevelse .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in