2019-06-12, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Ny explosion på Rosengård, värmen gör araber galna

PS

Det har blivit vanligt att folk bajsar i toastolar som säljs på Bauhaus, Hornbach, etc, dessa toastolar är visningsexemplar ej uppkopplade till avloppet ,
skulle de bli tagna på bar gärning kan de säga att de inte visste...

även på IKEA bajsas det på badrumsavdelningen

Tack för att ni valde Sverige. Så går det när man släpper in orcherna i middgård. Arab packet är slödder av första klass.
Senast redigerad av Niggers 2019-06-12 kl. 02:57.
Citera
2019-06-12, 06:44
Medlem
Det är krig om man läser rubriker så varför skickas det inte in militär ?
Citera
2019-06-12, 07:41
Medlem
Citat:

Det har blivit vanligt att folk bajsar i toastolar som säljs på Bauhaus, Hornbach, etc, dessa toastolar är visningsexemplar ej uppkopplade till avloppet ,
skulle de bli tagna på bar gärning kan de säga att de inte visste...

även på IKEA bajsas det på badrumsavdelningen

Källa på det råttan i pizzan-påståendet?
Citera
2019-06-12, 08:41
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trickanor
Källa på det råttan i pizzan-påståendet?

Butikerna där folk bajsar vill inte gå ut med den nyheten eftersom det skulle slå mot de själva, men man kan se små varningsskyltar på toastolar ute i butiken, jag känner folk som jobbar på Bauhaus och Hornbach som berättat det för mig, personalen där håller extra koll på badrumsavdelningen, det råder delade meningar ifall det handlar om okunskap eller jävulskap
Citera
2019-06-12, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskaperse
Men varför släppte ni in araberna då? Stå nu ert kast och lev med era kära gosedjur! Ni fattar väl att ni har sett till att Sverige kommer att förvandlas till ett kalifat inom bara några årtionden och det kommer kanske att leda till hela nordens undergång. Tack för det! Vad fan tänkte ni med egentligen? "Negerkuk är så jävla gott att jag offrar hela nordens flertusenåriga historia och framtid för att få smaka det igen!"?
Jag har alltid röstat emot invandring men vad hjälper det när så många röstar för. Och nu ser sossarna till att få in riktigt många invandrare i landet för att få tillräckligt många som röstar på dem.
Citera
2019-06-12, 14:06
Medlem
Ördögs avatar
Sydswedistanskans kriminalrepoter Joakim Palmkvist intervjuades igår i Studio Ett.

Krimreportern: Fullt utvecklad maffiakultur i Malmö
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=7240232

Malmö har en fullt utviklet mafiakultur
https://www.document.no/2019/06/12/malmo-har-en-fullt-utviklet-mafiakultur/
Citat:
– Det vi har i dag i Malmö, og jeg våger å påstå også i Stockholm og Göteborg, er en fullt utviklet mafiakultur, og det er den som driver denne utviklingen – med et eget rettssystem til og med.

– Du nevner «en fullt utviklet mafiakultur», er det ditt bilde av Malmö i dag?

– Det er mitt bilde av Malmö og flere andre byer, absolutt. Og det er i dette interne rettssystemet, eller hva man skal kalle det, at drapene skjer.
Citera
2019-06-12, 14:27
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Dom är uppbundna av lagar sedan ådalen att inte öppna eld eller dra blankt som det hette då imot civilbefolkningen skillnaden idag mot igår är att i dagens civilbefolkning finns det tunga internationella gangsters så på så sätt är dom vanliga svenska medborgarna en sköld åt den undre världen.

Men regeringen har reviderad om lagarna så nu får dom ingripa vid religiösa attentat och liknande.

Tänk er om svenskar kristna skulle gå till anfall imot en moské då jävla skulle det mördas civila med lagen på sin sida.
Citera
2019-06-12, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothicat
Jag har alltid röstat emot invandring men vad hjälper det när så många röstar för. Och nu ser sossarna till att få in riktigt många invandrare i landet för att få tillräckligt många som röstar på dem.

det är ett oligopol man röstar på och hela tiden är att som politiker ljuga och förhala så att man kan dra in de pengar man får för den lönen hade man annars aldrig fått på egna talanger. så när en alkoholiserad analfabet och orrupt lögnare säger att det bara finns ett parti väljer jag det parti som står i motpol för de har sagt att de kommer att göra sig av med alla förrädare och jag tror på det de säger. en röst har ingen bäring och det är ingen som bryr sig om medborgarna förrän vart fjärde år, och då ljuger man om allt och har aldrig infriat ett enda vallöfte. Jag hoppas att när det blir dags så kommer de verkliga hjältarna att börja leta efter de som raserat landet och kommer med lögner. Lögner, det är därför man skickar upp en polishelikopter som bara svävar i luften. Hade de jobbat tillsammans med sina kollegor att lösa brott hade man svävat där deras polisbilar åker till.
Citera
2019-06-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred

då blir ju de utlänningar som lånat ut enorma summor nervösa och vill ha tillbaka sina pengar snabbare och "politikerna" får inga fler lån för att betala för korruption och för att ge muslimerna gratis bidrag, utan motprestationer.
Citera
2019-06-12, 15:30
Medlem
Citat:
Butikerna där folk bajsar vill inte gå ut med den nyheten eftersom det skulle slå mot de själva, men man kan se små varningsskyltar på toastolar ute i butiken, jag känner folk som jobbar på Bauhaus och Hornbach som berättat det för mig, personalen där håller extra koll på badrumsavdelningen, det råder delade meningar ifall det handlar om okunskap eller jävulskap

är det polen du snackar om nu?
Citera
2019-06-13, 02:19
Medlem
rex144s avatar
Poliser med k-pist utplacerade utanför alla polishus i Malmö, vad är detta?
Det liknar krig
Citera
2019-06-13, 02:35
Medlem
Citat:
Poliser med k-pist utplacerade utanför alla polishus i Malmö, vad är detta?
Det liknar krig

det är bara ett sätt att skrämma vanliga människor för det är de som har ofrivillig kontakt med polisen. de kriminella har inte kontakt med polisen. rent allmänt är polisen skitar. de behövs inte, de klarar inte ens av att dra ett vapen utan att hyperventilera och klarar inte av att sikta och träffa. skäller ut en och kan inte ens svensk lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in